NOD Februari 2023

[quote quote=10601959]Ik sluit helaas ook weer aan. Nieuwe nod wordt een gokje. Denk rond 7 feb ovulatie en dan rond 20 feb nod.[/quote]
Balen! Ik heb je erbij gezet.

Hey meiden.
Ook ik ben er weer bij deze maand. Ovulatie piek op 20 januari gehad. NOD op 4 feb. Hopelijk op juiste moment geklust. 

Die wacht tijden zijn zo stom. Probeer mezelf met veel af te leiden. Maar merk toch dat ik meer ga google als ik dichterbij kom.

liefs!

Ik Google me hier ook suf. Dingen die ik al tig keer eerder heb opgezocht. Ik had mijn piek ook de 20e. Dus pas 3 dpo.... zuuuuuucht.

Hoi meiden, ik doe ook mee, spannend! Heb 'm hieronder aangevuld:
1 februari - Ntje
2 februari – Danielleeeex
3 februari – Klavertjes
4 februari - D-m-ama
5 februari – Evol
7 februari – Noenoe 
20 februari – Unwritten

Daar was de februari topic al! Ik kan nog steeds niet vinden hoe ik mn naam wijzig, maar zal er vanavond even voor zitten. Bij deze ook aangevuld met mijn NOD: (Tessa-Liz)
Hoi meiden, ik doe ook mee, spannend! Heb ‘m hieronder aangevuld:
1 februari – Ntje
2 februari – Danielleeeex
3 februari – Klavertjes
4 februari – D-m-ama
5 februari – Evol
7 februari – Noenoe 
16 februari - Tessa - Liz, ronde 4.
20 februari – Unwritten

Pfff verschrikkelijk he dat Googlen. De eerste week gaat bij mij meestal nog wel maar toch betrap ik mezelf dat soms mij gedachten maar gewoon gaan en ik toch er wel weer veel mee bezig ben.
Vooral de tweede week zorgen allerlei pijntjes of dingen die ik merk of voel ervoor dat ik er ook veel mee bezig ben of dat nou een goed of slecht teken zou zijn. Frustrerend wel soms want je wil dan zo graag het wat kunnen loslaten maar lukt gewoon niet. 

Hoi meiden, ik ben weer terug van 'weggeweest'. Tijdens m'n menstruatie heb ik wat afstand genomen. Niet te veel focussen op zwanger (willen) worden, want de situatie valt op zo'n moment toch niet te beïnvloeden.
Ik heb geen idee wanneer m'n NOD is. Laatste cyclus duurde 53 dagen en die daarvoor 18 dagen. De laatste keer ben ik heel heftig ongesteld geweest, dus ik ben blij dat ik er weer van af ben. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes allemaal!

Terug
Bovenaan