NOD Februari 2023

Ha ladies, 

Ik sluit me ook graag weer aan bij jullie!
Ik ben zondag echt mega verdrietig geweest. Deze maand heb ik er extra veel last van dat het niet is gelukt. Ik had er zo'n goed gevoel bij. Bovendien was het poging 6 en had bij het begin mezelf beloofd een half jaar vooruit te kijken. Dan is immers gemiddeld 70% zwanger... helaas.
maar eigenlijk maandag me alweer kunnen herpakken en ik ben een boel leuke dingen aan het plannen. 

1 februari – Ntje
2 februari – Danielleeeex
3 februari – Klavertjes
4 februari – D-m-ama
5 februari – Evol
7 februari – Noenoe 
16 februari – Tessa – Liz, ronde 4.
20 februari – Unwritten
23 februari - Jorie (schatting) 

Welkom terug meiden!
Ik begrijp je volkomen Jorien. Extra moeilijk die 'niet bepaalde' mijlpalen of ideetjes die je in je hoofd hebt. Ik ben ze helaas ook allemaal gepasseerd. Enige wat ik over heb gehouden is zwanger worden nu of later...?
Ik moet zeggen dat het googlen deze maand nog mee valt. Al heb ik dat afgelopen maanden dusdanig veel gedaan dat ik wel een boek kan schrijven. Het zal van het weekend wel weer beginnen elke keer kijken of de spotting er al is en of ik wat merk..?

Hoi dames, 

Ik sluit me ook aan deze maand. Nu ongeveer een jaar bezig en 2 rondes met ziekenhuis hulp. 
verwacht m'n nod 1 februari. 
heb last van allerlei kwaaltjes en pijntjes. Vooral gevoelige borsten en hoofdpijn. Maarja je lijf kan je zo ongelofelijk voor de gek houden. 
Ik wens jullie allemaal extra kracht en liefde toe deze weken ?

Begrijpelijk Jorie en Klavertje, heel herkenbaar van die 'mijlpalen' en inmiddels hele boekwerken kunnen schrijven..
NinaRose, wij gaan precies gelijk op qua NOD en zitten ook in een ziekenhuistraject (Gonal-F injecties). En al die kwaaltjes zijn inderdaad om gek van te worden hè. Ik ben vooral misselijk (maar kan ook komen door de progesteron tabletjes) en het afgelopen weekend buikpijn en kramp, we moeten nog even geduld hebben..!

Herkenbaar Jorie, ik zit inmiddels op ronde 8. Had ook max een half jaar in mijn hoofd maar helaas. En dan mogen wij eigenlijk nog niet klagen sommige hebben er 20 rondes op zitten. Lijkt me ook echt vreselijk. 
NinaRose en Ntje jullie zijn dan de koplopers van onze lijst, succes deze maand. We duimen mee!

Ik heb vanmorgen zelfs een test gedaan, heel stom want ik weet zelf natuurlijk ook wel dat dat nergens op slaat. Maar het wachten duurt zo lang... 
vaak gaat de tijd in het leven zo snel voorbij, en wanneer je wilt dat het een keer snel gaat lijkt het eeuwen te duren.... 
@Ntje. Heftig hè zo'n traject. Ik heb pcos en heb ovulatie inductie dmv letrozol tabletten. Ik word er echt heel duivels van. Maar goed het is voor het goede doel.. heb deze maand dus voor het eerst een eisprong gehad, en al die kwaaltjes die daarbij horen waren ook nieuw. En nu denk ik vaak horen de kwaaltjes die ik nu heb bij een bevruchting of bij de menstruatie. Maar die is pas over een week. Ik ben ook 1 keer heel misselijk geweest afgelopen dagen. Had bij iemand binnen gezeten waar binnen werd gerookt, en werd achteraf zo misselijk van die smerige geur. Laten we samen hopen dat onze kwaaltjes een goed teken zijn! 

@noenoe voor jullie ook heel veel succes ❤️

Thanks Noenoe! 
Ninarose, fijn dat je een eisprong hebt gehad het begin is er in ieder geval! Wij zijn sinds november 2021 aan het proberen voor ons eerste kindje, maar in die periode zijn er ook veel kansloze rondes waarin er geen eisprong is geweest helaas. Ik heb ook pcos en Letrozol zorgde bij mij geen enkele keer voor een eisprong, daarom overgestapt op Gonal-F en dit is de tweede ronde met eisprong waarbij we het mogen proberen (1 andere ronde was er wel een eisprong, maar te veel eitjes dus mochten het niet proberen die maand). Ik duim heel hard voor ons en alle andere meiden!  

Hey meiden, ik sluit mij ook weer aan! Had vorige maand een goed gevoel dat het gelukt was, maar helaas een negatieve test. Was daar best teleurgesteld over, dus ik heb me er even niet zoveel mee bezig gehouden deze maand. Mijn NOD valt ook op 1 februari. Ik heb mijn datum even toegevoegd aan het rijtje.

1 februari - Ntje
1 februari - Stabij 
2 februari - Danielleeeex
3 februari - Klavertjes 
4 februari - D-m-ama 
5 februari - Evol 
7 februari - Noenoe
16 februari - Tessa-Liz, ronde 4 
20 februari - Unwritten
23 februari - Jorie (schatting)

Terug
Bovenaan