NOD Februari 2023

1 februari – Ntje
1 februari – Stabij
2 februari – Danielleeeex
3 februari – Klavertjes
4 februari – D-m-ama
5 februari – Evol
7 februari – Noenoe
16 februari – Tessa-Liz, ronde 4
20 februari – Unwritten, Anirbas 
23 februari – Jorie (schatting)
hoi iedereen,
ik heb mezelf hier ook aangevuld op 20 feb. Maar het is eigenlijk ook maar een schatting. Ik ben nog aan het herstellen van mijn miskraam (10/01), morgen doe ik nog eens een zwangerschapstest om te zien of hcg nu helemaal uit mijn lichaam is ?.
Deze ronde ga ik dan nog eens natuurlijk proberen, als
het niet lukt krijg ik volgende maand een embryo terugplaatsing. Ik hoop er niet te hard op omdat ik nog nooit natuurlijk zwanger ben geraakt. Maar het kan dus toch wat spannend. ?
Binnen een week ga ik starten met ovulatietesten.

Mijn nod is 1 februari.
Sinds de 23e heb ik echt hele pijnlijke borsten en tepels, het lijkt met de dag erger te worden. Vandaag zelfs zo erg dat ik een sport bh draag.herkent iemand dit gevoel?

Hallo allemaal, ik lees ook al een tijdje mee en heb besloten te reageren :) Mijn naam is An en wij zijn sind mei vorig jaar gestopt met de pil. Voorlopig nog geen succes, mijn cyclus is voorlopig ook nog heel onregelmatig (114 - 45 - 48 - 33), dus het is moeilijk om te weten wanneer mijn ovulatie is en dus ook mijn NOD. Ik ga vanaf de volgende cyclus starten met ovulatietesten, hoewel ik niet zo goed weet welke dag ik hier best mee start :) Volgens de app op mijn gsm zou ik rond de 19e mijn cyclus moeten herbeginnen ... 

Herkenbaar de mijlpalen. Ik had in mijn hoofd dat ik echt voor mijn 32e wel moeder zou zijn. Nou over 2 maand wordt ik 32 en ben niet eens zwanger. Zijn al 2 jaar bezig en het wordt wel echt zwaar.
Heftig zeg Anirbas! Hopelijk lukt het nog zonder terugplaatsing!
Wij doen na deze ronde 3 tot 6 keer IUI omdat de arts mijn kansen wel goed inschatten daarmee. Lukt dat niet dan doen wij IVF.

welkom nieuwe dames in de groep. Wat een diverse verhalen allemaal! Zo maken we allemaal wat mee. Met uiteindelijk hetzelfde doel. Gelukkig kunnen we hier soms stoom af blazen.♥️
hier vanavond een beetje roze afscheiding. Stond boven de wc met flashlight, dit zegt natuurlijk nog niks. Zit ongeveer week na ovulatie peak. Bij vorige zwangerschap heb ik dit ook gehad (dacht toen dat ik ongesteld werd want had krampen. Heel persoonlijk schijnt dus ook).
nog even wachten voor duidelijkheid, lekker afleiden dus. 

Wat spannend NinaRose! Hou je ons op de hoogte? Klinkt opzich goed!
D-m-ama herkenbaar
Ik heb volgende week vrijdag mijn NOD maar merk dat het nu alweer begint te komen. Afgelopen week nergens last van gehad en merk dat ik vanochtend alweer zat te googlen op afscheiding etc... is toch verschrikkelijk... haha en kijken of er al wat veranderd. Hou op schei uit.
Wel met mezelf afgesproken dat ik niet meer voor NOD ga testen. Teveel negatieve ervaringen mee. Enerzijds geloof ik er ook niet meer in dat het natuurlijk gaat gebeuren, anderzijds hou ik toch een piepklein beetje hoop?

Ah dezelfde NOD spannend Stabij! Heb jij "last" van symptomen? En ga je voor het eerst testen op 1 feb?
En wat naar en zwaar Anirbas, sterkt en succes deze ronde (L)
Ninarose, mijn borsten voelen wat zwaar aan, maar het valt deze ronde mee. Wordt nu wel echt spannend he!
D-m-ama en Klavertjes, ohh ja herkenbaar en spannend al die symptomen en dat vreselijke wachten. We blijven elkaar lekker updaten hier haha! Succes met wachten!

Terug
Bovenaan