NOD Februari 2023

[quote quote=10606233] Kunnen jullie de foto zien? Ik ben 10 dpo, 4 dagen voor nod en zie een heel licht streepje ?[/quote]
Ik zie inderdaad een licht streepje! Je kan overmorgen opnieuw testen en kijken of de streep donkerder wordt. Hcg verdubbelt om de 48u ongeveer, als je morgen test opnieuw zou testen kan het dus zijn dat het streepje nog niet donkerder is geworden.
alvast proficiat!

Ik ben hier ook stil geweest omdat ik gewoon niet veel te melden had.
Uit het bloedonderzoek vorige week bleek dat ik geen cyclus heb na de miskraam. Ik had een beetje schrik dat dat zo nog weken ging blijven voor het terug op gang komt.
Maar vandaag mocht ik opnieuw bloed laten afnemen en als mijn hormonen nog steeds laag staan mag ik met medicatie starten. En dan kan ik binnen een paar weken een nieuwe embryo terug geplaatst krijgen (als alles goed gaat)!
Zo komt er toch weer een beetje beweging in het traject waar ik wel blij mee ben. Maar het is een beetje dubbel.. Na de miskraam wou ik zo snel mogelijk verder en nu er wat tijd over is gegaan, overvalt me af en toe het gevoel dat ik mentaal nog niet genoeg hersteld ben. 

intussen ben ik een verre reis aan het plannen! Maar ook dit is een beetje dubbel want de kans zit er in dat ik tegen juni zwanger ga zijn en ik vraag me wel af of dat goed gaat gaan met zo'n intensieve reis. Anderzijds ben ik toch al 1,5j bezig en ik wil mijn dromen niet opzij blijven zetten voor een 'als' situatie ?

Hoi allemaal,
Veel in de wachtweken lees ik. Ik ook, zaterdag nod. Weet gewoon niet wat ik er van denken moet deze keer. Haha. 
@anirbas. De reis gaat plaatsvinden in juni? Waar wil je heen? Ik ben (zwanger) ook nog de wereld over gereisd en met aangepast tempo ging het prima. Afgelopen voorjaar met onze 2 kids naar USA geweest voor 6 weken en vond dat pittiger ?

[quote quote=10606252]Hoi allemaal, Veel in de wachtweken lees ik. Ik ook, zaterdag nod. Weet gewoon niet wat ik er van denken moet deze keer. Haha. @anirbas. De reis gaat plaatsvinden in juni? Waar wil je heen? Ik ben (zwanger) ook nog de wereld over gereisd en met aangepast tempo ging het prima. Afgelopen voorjaar met onze 2 kids naar USA geweest voor 6 weken en vond dat pittiger ?[/quote]
We gaan in juni 3 weken rondreizen in de VS ? met de auto een drietal Staten, voornamelijk de westkust. Probleem is: enkel ik heb een rijbewijs.. en ik doe graag actieve reizen, veel wandelen,.. 
maar het voordeel is dat ik de reis helemaal zelf plan en dus ook rustiger aan kan doen als dat nodig is.
ik heb een vraagje voor jou, heb jij weet van een reisverzekering die je ook dekt voor zwangerschapscompicaties? Of is dat vrij standaard? Het ziekenhuis waar we ivf doen, wees me er op dat ik bv een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan hebben of andere complicaties wanneer ik dan net in het buitenland zit. En ik zou niet met een gigantische ziekenhuis factuur terug willen komen.

@Lesjepesje jaaa ik zie ook een streepje! Gefeliciteerd! Zo begon het bij mij een paar weken geleden ook op 4dpo. Overmorgen nog een keer testen, dan zal hij wel donkerder zijn :)
@Anirbas, fijn dat er beweging in zit! En gaaf, een grote reis. Vooral gewoon boeken lijkt me toch! Zwanger lukt het vast ook wel en als je daaraan twijfelt gewoon met annuleringsverzekering boeken. Doen wij ook voor de reizen voor komend jaar voor het geval dat :)

[quote quote=10606253] We gaan in juni 3 weken rondreizen in de VS ? met de auto een drietal Staten, voornamelijk de westkust. Probleem is: enkel ik heb een rijbewijs.. en ik doe graag actieve reizen, veel wandelen,.. maar het voordeel is dat ik de reis helemaal zelf plan en dus ook rustiger aan kan doen als dat nodig is. ik heb een vraagje voor jou, heb jij weet van een reisverzekering die je ook dekt voor zwangerschapscompicaties? Of is dat vrij standaard? Het ziekenhuis waar we ivf doen, wees me er op dat ik bv een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan hebben of andere complicaties wanneer ik dan net in het buitenland zit. En ik zou niet met een gigantische ziekenhuis factuur terug willen komen.[/quote]
Ik was niet extra verzekerd, maar was wel goed verzekerd. Sowieso heel goed om even te kijken naar wat je eigen verzekering dekt, zeker in VS. En idd een goede annuleringsverzekering. 
Westkust VS hebben wij ook gedaan, maar dan zelf geplande reis met een camper. Ga je ook beetje binnenland in met de nationaal parken?

Wat gaaf zo een reis! Ik zou ook zeggen gewoon boeken en een goede annuleringsverzekering afsluiten.
@Noenoe ik heb als het goed is maandag of dinsdag mijn eisprong gehad. Dus aan het wachten. Veel krampjes onderin mijn buik en had gister en eergister mega pijnlijke tepels. Maar dat is allemaal niets nieuws en had ik de afgelopen cyclussen ook. Ik ga er vanuit dat ik inderdaad op mijn menstruatie wacht.
Dit keer ook de fertility cup gebruikt voor wat het waard is.?

Ik ben vandaag 4 dagen over tijd toch nog ongesteld geworden helaas. Maar de Letrozol doet dus z'n werk, dus wij gaan door naar de volgende ronde. 

Terug
Bovenaan