Nod februari

Niet veel soeps bedankt voor je antwoord. Ik hoop ergens dat het nog met de innesteling te maken heeft maar anders gaat morgen mij vast meer duidelijkheid geven. Als mijn temperatuur zakt weet ik genoeg!

Moontje, dat hangt er denk ik vanaf.
Voor een zwangerschapstest en je NOD zeggen ze altijd uit te gaan van je langste cyclus dus over 30 dagen zou dan je NOD zijn.
Voor ovulatietesten en wanneer te beginnen met testen zou ik uitgaan van de kortste cyclus dus 28 dagen, zo uit mijn hoofd moet je dan op dag 10 beginnen met testen. ik zou wel nog wat goedkopere ovulatietesten erbij kopen en dan CB enkel gebruiken ter bevestiging anders wordt het een erg kostbare aangelegenheid.

kimmiea .  Natuurlijk.  Als je temp morgen weer omhoog gaat dan zou het een innesteling kunnen zijn. 
Lapjesendraadjes .  Duimen dat je temp morgenochtend weer omhoog gaat.  

Ik heb nu iets raars. Jullie zullen wel denken. Net bij het afvegen roze, beetje rood bloed op mijn toiletpapier.  Kan na 5 dagen toch niet weer een menstruatie zijn? Wat was het dan in hemelsnaam vorige week? Is mijn lichaam aan het ontpillen en wie heeft dit ook gehad?

Goedemorgen,
Vandaag dag 40 en ik heb een licht positieve zwangerschapstest! Ik kan het gewoon bijna niet geloven. Ik had de hoop deze ronde al opgegeven, maar toch een streepje. Ik heb ook een CB digital besteld zodat we die deze week nog kunnen doen.

Terug
Bovenaan