Nod februari

Hallo meiden!
wauw gefeliciteerd allemaal :) dit maakt me blij zoveel zwangeren meiden deze maand! Ik heb toevallig eindelijk positieve ovulatie test gehad maandag, niet precies even donker als ovulatie controlestreep maar het scheelde niet veel!!! Gister nog n licht streepje dus ben benieuwd vanavond wij hebben deze dagen erg leuk gehad in bed dus nu hopen dat we positief bericht krijgen over 2 weken en dat ik me aan mag sluiten bij jullie meiden! Nu hier zoveel net zwangeren dames zijn mijn vraagjes :
merkten jullie de eisprong? Zo ja hebben jullie veel “geklust” en hebben jullie ovulatie testen gebruikt? 
Hebben jullie kort na de ovulatie al iets gemerkt ? ( symptomen )
hebben jullie innesteling gehad of helemaal niks door gehad?
sorry voor de vele vragen maar ik ga nu overal op letten bij mezelf en ik weet dat elk lichaam anders is maar ik ben nieuwsgierig naar al jullie verhalen hopelijk willen jullie dit delen:)
Bbtje welke ovulatie testen gebruik je?? Bij mij was het heel lang wit helemaal en toen zondag heel licht streepje maandag een voor mijn ogen knaller maar ook niet donkerder dan de controle streep! ( ik heb gehoord dat dit ook niet bij iedereen is) gister was het weer een licht streepje en vanavond test ik weer dan laat ik weer even iets weten als je dat fijn vind! Mijn eisprong was ook laat deze ronde dus hopelijk komt die bij jou ook nog! Ik ben ook erg onzeker door die ovulatie testen... maar heb wel een beter gevoel nu erover hopelijk mag het zo zijn deze ronde! 
Meiden die zwanger zijn geniet er lekker van!! Meiden die zitten te wachten heel veel succes ik duim Weer mee voor iedereen een leuke uitslag !??

Yfkeee leuk dan lopen we bijna gelijk!! Was al benieuwd naar jou! ?? zitten we samen in spanning jou test had ik gezien echt wel duidelijke streep ik zal vanavond die van mij even posten zodat jullie even mee kijken of ik het als een knaller kan zien!? 

Gefeliciteerd allemaal met een positieve test! Echt super! Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Maar ben er erg blij om. Dit was mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil in januari. Nu weet ik ook wat beter wanneer de volgende keer mijn NOD is.

Aah jammer mandarijntje! Maar ik snap dat het ook een opluchting kn zijn en duidelijkheid geeft herken ik van de vorige maanden! Succes en hopelijk ga je snel je cyclus leren kennen en ben je de volgende ronde zwanger :)

Spannend San-dra dan lopen we echt bijna gelijk. Ik had zondag een knaller dus en maandag een stuk lichter. Ik ben daarna gestopt met testen tot wanneer ga jij door? 
En hoe doen andere dit, gaan jullie door na een positieve test? Zie namelijk dat mijn afscheiding nu ook echt weer wit is en niet meer rekbaar 

Hoi San-dra, bedankt voor je felicitaties. Je mag zoveel vragen als je wil, daar is dit forum toch voor :)
Eisprong heb ik niet echt gemerkt (maar dat merk ik nooit). Ik wist alleen dat hij eraan zat te komen door een ovulatietest. Ik had de geavanceerde van Clearblue (digitaal), die gaf 3 dagen achter elkaar hoog vruchtbaar aan (knippersmiley) en daarna de piek (smiley die niet meer knippert). Bij de eerste dag hoog vruchtbaar al geklust en de daarop volgende 4 dagen ook (dus dag van de piek en de dag erna ook). Vond ik zelf best wel veel, was van plan om om de dag te doen bij een volgende ronde.
Kort na ovulatie had ik alleen gevoelige borsten/tepels, maar dat ebde ook weer weg. Had ik overigens de ronde daarvoor ook, toen niet zwanger, is een terugkerend iets elke cyclus.
Daarna kwam af en toe misselijk, maar vooral opgeblazen gevoel, veel obstipatie. En steken in de buik, nu nog opgeblazen buik.
Een van de merkwaardigste symptomen die ik had was dat ik dingen ging ruiken die ik normaal niet rook. Bijv. een collega die spek at op brood aan de andere kant van kantoor, dat merkte ik gelijk op, terwijl de andere collega's die tussen ons in zaten niks roken. En stinkluchtjes rook ik helaas ook erg goed.
De innesteling heb ik niet echt gemerkt omdat ik meerdere dagen lang steken voelde, dus kan de exacte dag niet zeggen. Wel telkens links onderin de buik, dus ben benieuwd of bij een echo het vruchtje ook echt links zit...
Ben het weekend van de vermoedelijke innesteling ook nog een weekend weg geweest en 10km gewandeld toen, dus ik zou zeggen: lekker veel bewegen, dat helpt.
Ik heb geen bloedverlies gehad, terwijl ik normaliter paar dagen voor mijn echte menstruatie wel spotting heb. Dat was ook al opmerkelijk.
Hopelijk heb je wat aan mijn info en heel veel succes met zwanger worden!

Bedankt San-dra! Ik duim voor jou dat je mooi nieuws krijgt over 2 weken. Spannend he deze tijd, je wil dan zo graag gaan testen. Ik ben dan wel niet zwanger, maar ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk. Ik heb echt steken aan de linker- of rechterkant van mijn buik. Daarnaast had ik de laatste keer ook ineens een slijmprop de dag voor de ovulatie. Maar dit is ook voor iedere vrouw weer anders.
Succes met afwachten en laat het ons weten!

Terug
Bovenaan