Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Idem en Florien gefeliciteerd.
Bij mij is de temp sinds dinsdag weer aan het stijgen, zondag 37,3 maandag 36,8 dinsdag 36,9 vandaag 37,1. Verder weinig klachten alleen sinds gister in een meer zo moe en buikpijn/ krampjes. Nog 4 dagen dan mijn NOD.
Gefeliciteerd dames met een positieve test! Ik heb een daling van mijn temperatuur. Van 37.00 naar 36.90 en net weer wat bruin verlies. Had gehoopt vandaag positief te kunnen testen voor Valentijn maar helaas. Ik gok dat het nu toch doorgaat breken terwijl mijn bod op 14 of 15 februari stond nav temperaturen en ovulatietesten maar helaas.
Succes voor iedereen die nog op het wacht bankje zit.
@Idem & Florien, gefeliciteerd! Een mooie zwangerschap gewenst.
@Kimmiea he wat jammer! Hopelijk de volgende ronde beter.
Ik heb sinds vanochtend eindelijk de hogere temperatuur 36.8 normaal tussen de 36.3-36.5
Nu heb ik wel gemerkt dat na een positieve ovulatietest die ik savonds de 9e had ik dit wel erg lang vind 4 dagen later pas die hogere temperatuur? Dat zou betekenen dat ik gister mijn eisprong gehad heb. Klinkt dat logisch 3 dagen na een positieve ovulatietest? Op de 10e was mijn test weer wit dus lh piek was de 9e en dan de 12e ergens mijn ei?
Iedereen die nog aan het wachten is succes!
Gefeliciteerd Idem en Florien!
Laatste dagen tot NOD. Wordt toch wel spannend. Voel me heel goed. Energiek, gelukkig en nergens last van. (Misschien te goed voor wat ik hoop.) Nog even afwachten!
Gefeliciteerd dames!
Hier helaas op dag 18 nog geen positieve ovulatietest en/of temperatuur stijging.
In oktober spiraal laten verwijderen en direct een mooie regelmatige cyclus van 28 dagen. Maar afwachten wat het deze maand gaat doen.
Helaas heb ik nog nooit een echt positieve (dus donkere) streep gehad op een ovulatietest, maar wel temperatuurstijgingen. Iemand die dit ook heeft?
Gefeliciteerd Idem, Ozogewenst en Florien.
Ik denk dus dat ik maandag mijn eisprong heb gehad aangezien ik zondag een knaltest had. En nu afwachten.....
Als mijn lf 14 dagen is zou mijn NOD opschuiven naar 25-2. Nog langer wachten dus hmmm ?
Succes iedereen op het wachtbankje!