Nod februari

Bedankt Yfkee. Ja ik ga wel testen doen, meer om het precies zeker te weten. Ik weet nu wel dat ik goed zit met wat ik voel wat betreft ovulatie. Jij bent nu aan t wachten op je NOD??

Idem en Florien; Gefeliciteerd!! 
Idem: Door jou cyclus heb ik wat hoop. Ik zit nu op dag 35 en nog steeds geen menstruatie te bekennen.. het kan dus nog wel.. 
Kriebelbeestje; hoe is het bij jou? 

Iemand hier misschien enige idee.. ik test in de ochtend met CB digital en rond 16:00 met de sensitest sensitieve..
De teststreep liep netjes op, vrijdag zeker even donker als de controle streep maar niet zo overduidelijk een knaller als ik bij sommige anderen zie.. echter bleef de CB een leeg rondje geven.
De teststreep liep weer af dus ik ging er vanuit dan vrijdag mijn positieve test gehad te hebben. Dinsdagochtend niet meer getest, maar toch kon ik het niet laten toen ik uit t werk kwam dus weer met sensitest getest.. wat denk je, teststreep weer zeker zo donker als de controle en misschien zelfs iets donkerder (wel net zo donker als die van vrijdag). Een paar uur later de CB gedaan, en daar zag ik voor het eerst de smiley verschijnen. Zou dinsdag dan echt tellen als mijn positieve ovulatietest dag? Zelfs als de sensitest van dinsdag voor mijn gevoel net zo donker is als die van vrijdag?

@San-dra
Omdat mijn afgelopen mensturatie gek verliep, ongesteld, niet ongesteld, wel ongesteld, was dit de eerste echte maand dat ik met ovulatie testen ging werken. Maar goed ook, want uiteindelijk kwam mijn ovulatie piek 2 dagen voor de berekende datum. Die ochtend geklust, eind van de middag de test, en een piek. Ook ik had de vruchtbare periode lichte LH strepen. en uiteindelijk zaterdagmiddag een licht streepje, zondagmiddag de piek, en maandagmiddag een lichte streep. Dit verschilt inderdaad per persoon. Die dag van de piek merkte ik ook dat ik zondagavond lichte menstruatiekrampen kreeg, en maandag overdag ging dit door, maar kreeg ik ook steken in de zijkant van mijn borsten. Mijn man en ik hebben geklust 2 dagen voor, op en de dag na mijn ovulatie piek. Nu wachten op een innesteling:) 

Ik voel me helemaal blij door alle lieve felicitaties! Dankjewel dames!
Als ik een 'tip' mocht geven wat ons heeft geholpen (naast de ovulatietesten) is om klaar te komen. Ik heb weleens gelezen dat hierdoor je baarmoeder een zuigend effect creëert en dat de zaadcellen naar de baarmoeder worden gezogen als het ware. Dit heb ik bewust gedaan tijdens de vruchtbare dagen dus ook al was het niet tijdens het klussen dan daarna samen het nog even 'afmaken' (sorry tmi). 
@Sandra ik had dus echt niet meer verwacht deze ronde zwanger te zijn, na 6 negatieve testen! Ik heb ovulatietesten gebruikt van Action en sensitest (eerste ronde alleen met action maar wilde kijken of het klopte dus testte dubbel) toen had ik op dag 15 mijn piek, dag 13, 15 en 16 geklust. Daarna deed ik op dag 26 nog een ovulatietest omdat ik het gevoel had vruchtbaar te zijn deze was had ook een donkere streep maar niet zo donker als de controlestreep.
Dag 26 dus ook gericht geklust (weet niet of ik toen al zwanger was dat ik daarom een donkere streep had of dat er nog een eisprong was) dag 27 tot en met 30 hele erge menstruatiekramp. Ik dacht dat ik ongesteld moest worden omdat het zo voelde, normaal heb ik voor de menstruatie maar 1 dag zulke krampen, nu dus 4. Voor de rest helemaal geen symptomen geen gevoelige borsten niet misselijk alleen 4 dagen buikpijn (innesteling?) en nu af en toe nog wat steekjes. 
Toen ging ik dus 10 dagen overtijd, met tot dag 39 elke keer negatieve testen en nu al 2 positieve testen. Je kan dus ook zwanger worden zonder echte symptomen. Nu voel ik nog steeds niet echt iets, een beetje gerommel in mijn buik maar dit kunnen ook mijn darmen zijn. Ik ga na de CB test de verloskundige bellen. 
Vandaag zat ik op de wc en besefte ik even dat als alles goed gaat ik dit jaar mama ga worden! Ik kan het gewoon nog niet helemaal geloven.
Heel veel succes iedereen die nog op het wachtbankje zit of die de volgende ronde ingaat!

Super fijn dat jullie dit willen delen meiden! Ja ik had ook paar daagjes soort van buikpijn niet heel erg ofzo maar toch ook niet dat ik niks voel, maar of ik dit mezelf wijs maak of echt zo is weet ik dus niet ik durf niks te voelen want vorige maanden dacht ik alles te voelen. Ik vind dit de spannendste periode maar ik wil graag een foto uploaden van mijn ovulatie testen hoe moet dit? En dan graag jullie mening hierover .... fijn dat we hier alles kunnen delen:) ben bang dat mijn ovulatie testen dan toch geen echte knaller is! Ook ben ik onzeker over ons klussen ik heb wel dus vanaf zaterdag elke dag geklust dus za , zo ma en gister ik heb vorige maanden om de dag geprobeerd en dacht nu ga is elke dag klussen nu er een licht streepje is en de dagen dat die opliep dus ook! Vandaag een rust dagje en morgen misschien weer gezellig maken met Valentijnsdag! Ik dacht probeer keer anders dan andere maanden. Maar heel stom maar ik kom vaak klaar door voorspel en daarna hebben we seks dit is dus niet de goede manier zoals ik begrijp? Met de seks kom ik niet altijd klaar. ( sorry vieze praat , maar gelukkig kan hier alles haha). 
Ik ben echt blij voor jullie voel helemaal mee het moment dat het (eindelijk voor sommige , voor sommige snel) lukt!!! Lijkt me het mooiste geschenk wat er is... want je gaat altijd denken mag het mij ooit lukken??? Als je elke keer weer een maand voorbij ziet gaan. Maar gelukkig is het normaal dat het meestal even duurt :) 
idem wat fijn dat je dan uiteindelijk die positieve test kreeg na al die negatieve testen..! 

Yfkee, ja ik ga nog eventjes door met testen! Maar weet niet hoeveel dagen nog maar net was het n heel mini streepje eigenlijk niets meer te zien dus denk dat ik ook maar misschien moet stoppen sonde van de testen? Of hoe doen andere dit? ( goeie vraag yfkee) en ik hoor graag hoe ik een foto upload dan doe ik dat eventjes! 

Babyad voor jou ook spannend dan zit je ook te wachten !! 
Iedereen weer succes en bedankt voor al jullie reacties :)

Terug
Bovenaan