Ik voel me helemaal blij door alle lieve felicitaties! Dankjewel dames!
Als ik een 'tip' mocht geven wat ons heeft geholpen (naast de ovulatietesten) is om klaar te komen. Ik heb weleens gelezen dat hierdoor je baarmoeder een zuigend effect creëert en dat de zaadcellen naar de baarmoeder worden gezogen als het ware. Dit heb ik bewust gedaan tijdens de vruchtbare dagen dus ook al was het niet tijdens het klussen dan daarna samen het nog even 'afmaken' (sorry tmi).
@Sandra ik had dus echt niet meer verwacht deze ronde zwanger te zijn, na 6 negatieve testen! Ik heb ovulatietesten gebruikt van Action en sensitest (eerste ronde alleen met action maar wilde kijken of het klopte dus testte dubbel) toen had ik op dag 15 mijn piek, dag 13, 15 en 16 geklust. Daarna deed ik op dag 26 nog een ovulatietest omdat ik het gevoel had vruchtbaar te zijn deze was had ook een donkere streep maar niet zo donker als de controlestreep.
Dag 26 dus ook gericht geklust (weet niet of ik toen al zwanger was dat ik daarom een donkere streep had of dat er nog een eisprong was) dag 27 tot en met 30 hele erge menstruatiekramp. Ik dacht dat ik ongesteld moest worden omdat het zo voelde, normaal heb ik voor de menstruatie maar 1 dag zulke krampen, nu dus 4. Voor de rest helemaal geen symptomen geen gevoelige borsten niet misselijk alleen 4 dagen buikpijn (innesteling?) en nu af en toe nog wat steekjes.
Toen ging ik dus 10 dagen overtijd, met tot dag 39 elke keer negatieve testen en nu al 2 positieve testen. Je kan dus ook zwanger worden zonder echte symptomen. Nu voel ik nog steeds niet echt iets, een beetje gerommel in mijn buik maar dit kunnen ook mijn darmen zijn. Ik ga na de CB test de verloskundige bellen.
Vandaag zat ik op de wc en besefte ik even dat als alles goed gaat ik dit jaar mama ga worden! Ik kan het gewoon nog niet helemaal geloven.
Heel veel succes iedereen die nog op het wachtbankje zit of die de volgende ronde ingaat!