Nod februari

Hahaha ik zag de plant ook was denk ik een voorbeeld , verkeerde link gekopieerd! Sorry voor de vieze haartjes enzo bij t plakband maar komt dak de kalender hergebruikt heb? van vorige maand dus beetje slordig Haha plakband eraf en er weer op. 
BabyAd super !! Dan ben ik helemaal tevreden die van 11-02 zijn er 2 eerst een smiddags en die andere savonds rond 18:30 nu afwachten en hopen dat het gelukt is!! Raden jullie aan om nu vanavond weer seks te hebben? ( heb nu al vanaf za tm gister seks gehad) beter nu vanavond niet en morgen weer gezellig maken? 

Ik meld me ook aan!!! 
Mijn NOD is op 26 februari! Vrijdag zondag en gister sex gehad en vandaag een positieve ovulatie test.. ik hoop echt zo dat t goed komt. 
Inmiddels een jaar van de pil af, maar t afgelopen jaar door omstandigheden niet echt gesext op timing van de ovulatie... 
zo spannend !!! 

Dankjewel framboos! Ik hoop het.... spannend allemaal weeer !? ik had vandaag wel weer van dat slijmerige draderige afscheiding heel even bij het plassen straks.... dan denk ik weer meteen moet ik dan weer gaan seksen maar heb het deze week meerdere keren gehad. Vorige maanden niet opgevallen 

San-dra je hebt zeker de 11e je positieve test gehad. Je ziet duidelijk de opbouw. Nu maar hopen dat het voldoende is! Nog 2 spannende weken voor je!

Net wat spotting opgemerkt, nadat ik vanmiddag ook rugpijn kreeg. Ik mag dus door naar ronde 5. Ik ga in die ronde wel de ovulatietesten gebruiken, ook om te zien of mijn luteale fase normaal is. Ik voel mij gelaten, niet verdrietig ofzo. Op de een of andere manier denk ik al een hele tijd dat t gaat lukken in ronde 5 of 7. We gaan het zien! 
Succes dames voor wie de NOD nog moet komen, ik hoop dat ik maar weinig van jullie terug zie in het draadje van maart! ??

Terug
Bovenaan