Nod februari

balen Framboos hier nog steeds niets
Gisteren met sporten onwijs misselijk. Ben ook heel erg moe, (kan ook nog een nasleep zijn van een weekend in het ziekenhuis rondhangen) en heb soms teken in mn borsten 
Momenteel dag 48 ??

framboos.  Balen. ?
Voor alle anderen nog spannend.  
Ik heb lijkt wel vandaag vruchtbaar slijm, maar geen positieve ovulatietest.  Wie heeft hier ervaring mee?

Wat balen Framboos ik duim dat maart jullie maand mag worden!
Kriebelbeestje dag 48. Lijkt me heel onzeker! Wat is je gevoel er over? 
Mienma 14 dagen na de positieve ovulatietest is mooi "veilig" om te testen dacht ik. Dat zou normaal je NOD zijn. 

sinneskyn ja geen idee 2 x al negatief getest. Voel me niet heel anders. Bij ons 1e kindje voelde ik me nooit anders. Testte ook lang negatief en teste positief toen ik al rond 6 wkn zat, dus ik weet het niet meer. Mijn 3e cyclus was 53 dgn dus ik heb nog even te gaan. (Zit nu in ronde 6) 

Kriebelbeestje Blijft echt afwachten voor je dus. Kan alle kanten nog op. Is je cyclus altijd zo wisselend geweest of is dit (nog) zo na hormonale anticonceptie?

Probeer me er hier niet zo druk om te maken. Nog een paar dagen tot NOD. Wel een paar opvallende dingetjes maar niks noemenswaardig. Als het niet zo mag zijn deze ronde drink ik maandag lekker een wijntje en is het ook goed. 

Terug
Bovenaan