Nod februari

Hier ook nog steeds spannend. Verwacht de ongesteldheid elk moment. Weet mijn NOD niet helemaal. Is nu wel 9 dagen na positieve ovulatietest. Nog veel te vroeg om al test te doen dus dan maar wachten...... 

MandarijntjeX inderdaad wachten op mijn NOD. Denk ergens tussen 22/2 en 25/2. Ben benieuwd?
San-dra als jij maandag je piek heb gehad denk ik dat je je eisprong al wel gehad heb en dat je op de goede momenten sex heb gehad. Maar gezellig maken kan altijd natuurlijk de gehele maand ?

Helaas vandaag ongesteld geworden.. Ik schuif dus door naar maart. Voor degene die nog op het wachtbankje zitten: succes! Ik duim voor jullie. Ik blijf nog wel meelezen. :) 

Bale Framboos.

Ik moet nog 3 dagen wachten op mijn NOD en ga ervoor niet testen, heb ook geen testen in huis. Ik begin nu wel duidelijk een paar symptomen te voelen zoals krampjes in de buik, pijnlijke en bobbeltjes op borsten, licht rugpijn onderin en vooral met lopen misselijk.

Dag 41 en nog steeds geen menstruatie.. maar ook geen positieve test! Heb al een paar weken steeds een zeurend gevoel in m'n onderbuik alsof ik ongesteld moet worden, maar het komt niet:s

Ik denk dat het niet gelukt is. Voel me zo normaal.. elke dag verder wordt het steeds spannender. Had nu liever gehad dat ik wist wanneer mijn NOD was. Hoeveel dagen na een positieve ovulatietest kun je eigenlijk testen... gewoon 14? 

9 DPO en vandaag dat ik echt wat het gevoel heb dat het wat onrustig is in m'n lijf. Buikpijn en borsten. Ben zo benieuwd of er wat gaande is. 

Terug
Bovenaan