Nod februari

Bij mijn vorige zwangerschap had ik helemaal geen last van symptomen oid. Wel wat menstruatiekramp en ik maar wachten tot het eindelijk zou doorbreken. 
Ik ben nu ook nog steeds niet ongesteld, maar durf niet te testen. 

Hallo dames!
Ik ben er weer even een paar dagen niet geweest.
Ik denk dat ik door ga naar Maart.
Op de 9e savonds een positieve ovulatietest dagen daarna wat geklust de 12e een temperatuur van 36.4 en de 13e een temperatuur van 36.8 dus ik dachg yes! Daar issie dan. Vervolgens had ik gister en eergister een temperatuur van 36.5 vorige maand bleef mijn temperatuur 36.7-36.8 tot aan NOD dus ik vind dit heel vreemd en verwacht dan ook geen zwangerschap. 
De volgende ronde probeer ik alles te laten, het testen en temperaturen ik denk dat ik mijn cyclus daarmee van slag maak.. 
mijn NOD zou 24-2 zijn.

IMG]https://www.mupload.nl/img/og8qbu3i.jpg[/IMG]

Ik zit hier te huilen van blijdschap en kan het niet geloven. Deze test is met middag urine gedaan en is positief. Mijn NOD is pas zondag de 17de.
De artsen hebben mij een paar jaar geleden ge zegt dat ik geen  kinderen kan krijgen ivm vroege overgang en eirstokproblemen, nauw ze hebben het dus mis.

Even vanaf m'n werk. 4 dagen voor NOD en heb ineens een bloedingkje, heel klein beetje bloed bij afvegen. Ben benieuwd of dit een innesteling is of dat mijn lijf ineens een kortere cyclus hanteert. Voelt niet als een menstruatie. 

Ik zie net dat de test hier niet zichtbaar is, hoe kan ik deze plaatsen?
Ik heb al contact gehad met de huisartsassistent en deze feliciteerde mij met nog een positieve test. Maandag mag ik terug komen bij de huisarts zelf, waarom weet ik niet

Hoi Dames,
Ik schijf ook even mee! Wat een spannende verhalen allemaal, degene met een positieve test, gefeliciteerd!

Ik heb in oktober 2018 mijn spiraal verwijderd. Deze maand voel ik me raar: emotioneel om niks, pijnlijke borsten en plopjes in mijn buik. misschien heb ik dit altijd, maar let ik er nu gewoon op. Haha!
Op 2 feb had ik mijn eisprong en op de 9e had ik steken in mijn buik en buikpijn. Ik heb een cyclus van 24 dagen en morgen de 16e is mijn NOD. Spannend! Ik kan even aan niks anders meer denken.
Het gekke is dat ik elk moment verwacht mijn menstruatie te krijgen, zo voelt het. Heel irritant! 
Groetjes Lindsey

Terug
Bovenaan