Nod februari

@ElenaW; Wauw!! fantastisch, gefeliciteerd!!
@Sinneskyn; Wat jij nu verteld had ik ook bij mijn vorig mensturatie, helaas kwam mijn menstruatie wel opgang op mijn nod. 
@Lindsey W; Spannend zeg! in feiten kan je nu al een test doen! Ben benieuwd...

[quote quote=10168473]@ElenaW; Wauw!! fantastisch, gefeliciteerd!![/quote] Dank je wel.

Naar wat prutsen is hier de test ?
https://www.mupload.nl/img/ff5fvy5jbhpe7.jpg

[quote quote=10168488]@Elena W; gefeliciteerd! Wat gaaf. Vanaf wanneer doen jullie een test? Op je NOD? Dit wordt mijn eerste test![/quote] Dank je wel.
Mijn NOD zou/is zondag.
Ik voelde mij vanochten tijdens het werk in een keer zo vreemd dat ik mij niet meer kon inhouden en Kruidvat 2v5 heb gekocht. 
Deze uitslag was binnen 2 minuten en is iets overbelicht door de foto, de test is daarna nog donkerder geworden.

BabyAd: bedankt voor jou ervaring. Ben benieuwd, hoop dat dit bij het kleine beetje rose-verlies blijft. 
Elena mooie duidelijke test al. Wauw! 

[quote quote=10168496]Hoi Elena W, Leuk! Ik ga morgen testen :). Mag ik vragen wat je voelde? Had je al “kwaaltjes”?[/quote] Ik ben sinds 2 dagen zo moe en down, verder wat steekjes onder in mijn buik en tijdens het lopen misselijk. Vandaag tijdens mijn werk waarbij ik 3 uur loop met +- 1 tot 5 kilo op de buik en nek voelde ik me in een keer heel blij en opgewekt, waarom geen idee.  

[quote quote=10168502]Elena mooie duidelijke test al. Wauw![/quote]
Dit was binnen 2 minuten, de test is daarna nog buidelijker geworden.

Terug
Bovenaan