Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ElenaW; Wauw!! fantastisch, gefeliciteerd!!
@Sinneskyn; Wat jij nu verteld had ik ook bij mijn vorig mensturatie, helaas kwam mijn menstruatie wel opgang op mijn nod.
@Lindsey W; Spannend zeg! in feiten kan je nu al een test doen! Ben benieuwd...
[quote quote=10168488]@Elena W; gefeliciteerd! Wat gaaf. Vanaf wanneer doen jullie een test? Op je NOD? Dit wordt mijn eerste test![/quote] Dank je wel.
Mijn NOD zou/is zondag.
Ik voelde mij vanochten tijdens het werk in een keer zo vreemd dat ik mij niet meer kon inhouden en Kruidvat 2v5 heb gekocht.
Deze uitslag was binnen 2 minuten en is iets overbelicht door de foto, de test is daarna nog donkerder geworden.
[quote quote=10168496]Hoi Elena W, Leuk! Ik ga morgen testen . Mag ik vragen wat je voelde? Had je al “kwaaltjes”?[/quote] Ik ben sinds 2 dagen zo moe en down, verder wat steekjes onder in mijn buik en tijdens het lopen misselijk. Vandaag tijdens mijn werk waarbij ik 3 uur loop met +- 1 tot 5 kilo op de buik en nek voelde ik me in een keer heel blij en opgewekt, waarom geen idee.