Nod februari

Bedankt voor alle felicitaties :)
Ik heb een tweede test gedaan gisteren van CB, die was ook direct positief, en gaf 2-3 weken aan, wat klopt want dat is wanneer mijn eisprong (en dus de bevruchting) was.
Voor alle dames met symptomen: probeer daar niet teveel gewicht aan te hangen, veel zit ook tussen de oren en is wat je wilt voelen. Ik had daar heel erg last van en toen was ik toch niet zwanger. Pas als je NOD is testen, negatieve testen wijzen inderdaad (helaas) vaak op niet zwanger. Ik heb echt teveel testen verspild bij ronde 1, omdat ik dacht het toch te 'voelen'. Zelfs toen ik wat spotting had, dacht ik nog "oh misschien innesteling". En dan word je ongesteld en is de teleurstelling des te groter, niet leuk :(
Allemaal heel veel vruchtbare dagen gewenst en binnenkort zijn jullie ook zwanger! Ik ga verhuizen naar het zwanger-stukje van het forum. Hopelijk blijft alles goed gaan!

Hi Dames,
Vanaf wanneer denken jullie dat ik mogelijk mijn innesteling zou kunnen herkennen?
Ik had 10 feb. een piek op mijn ovulatie test. 
Op internet lees ik 9 dagen na en 5 dagen voor NOD, maar soms ook andere verhalen.  
Ben benieuwd naar jullie mening.

He allemaal, 
Hier na oneindig veel negatieve ovulatietesten op dag 18 (gister) denk ik toch een positieve test te pakken. Niet zo donker als de controlestreep, maar dat is me nog nooit gelukt. En aangezien van die van vandaag weer lichter zijn ;). Fototje heb ik als het goed is bijgevoegd. 
Mocht de test van gisteravond (22:00) wel positief zijn en de CB van vanochtend dus negatief heb ik wel een hele korte piek. Wie kan mij vertellen wanneer mn ei dan springt en hoe klopt dit met mijn temperatuur (gister 36,3 vandaag weer op de normale 36,4). 
@Elena Wat mooi dat je dan nu toch die positieve test te pakken hebt! 
@Lindsey W; we lopen mooi gelijk op. Ik heb mijn spiraal ook in oktober laten verwijderen! Ben benieuwd of het bij jullie deze maand raak is! 

[quote quote=10168551]@Elena Wat mooi dat je dan nu toch die positieve test te pakken hebt![/quote]Ik kan het nog steeds niet geloven. Ben zo bang dat het als nog fout gaat morgen en dat ik zondag ongesteld word. 

[quote quote=10168552] Ik kan het nog steeds niet geloven. Ben zo bang dat het als nog fout gaat morgen en dat ik zondag ongesteld word.[/quote]
Dat snap ik dat heel goed! Maar jouw test was voor een vroege test met middagurine toch echt mooi duidelijk! 

Bak Ben&Jerry's gehaald omdat ik mezelf wel een beetje zielig vond vanavond. Bloed was toch een vroege menstruatie. Op naar de volgende maand.
Hoop mee voor iedereen die nog wacht. 

Gefeliciteerd voor alle zwangeren!
Ik ben een tijdje niet actief geweest, omdat ik merkte dat ik er veel te veel mee bezig was. Nu bijna mijn NOD en ik heb goede hoop. PMS blijft uit. Wel al een poos een aantal symptomen, maar die zouden ook kunnen duiden op een naderende menstruatie. Vooral het uitblijven van de PMS geeft goede hoop. Afgelopen nacht gedroomd over positieve testen. Heb ik anders nooit, behalve voor mijn vorige zwangerschap. Spannend dus!

Terug
Bovenaan