Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank jullie wel voor de felicitaties.
Ik ga morgenochtend nog een test doen, gewoon voor de zekerheid en bevestiging voor mijzelf. Ik hoop dat die test nog duidelijker is. Als ik het niet vergeet ivm werken plaats ik deze ook even hier.
Iemand die iets wijzer kan worden uit mijn testen in combinatie met de temperatuur?
De meest donkere test kreeg ik 12 uur na het meten van mijn temperatuurdip. Normaal valt de dip samen met de eisprong toch? En volgens de bijsluiter van de test is de eisprong pas 12-48 uur na een positieve test.
Ik doe voor het eerst mee, geen idee wat mn cyclus is, volgens mij 30 dagen en nu 13 dagen geleden een eisprong gevoeld. Ben heel benieuwd of ik dan morgen wel/Niet ongesteld word. Zijn er dames met een lange luteale fase?
Trouwens wel fijn om hier te lezen hoe veel het met iedereen doet. Mn vriend is wel heel erg voor het maken van een baby, maar doorleefd dit hele proces lang niet zo intens als ik en ik wil hem ook niet belasten met mijn trillende eierstokken spanningen haha
Mijn NOD had ik op 12 februari gezet maar wist het niet zeker. Ergens tussen afgelopen dinsdag de 12e en morgen de 16e.. Ik ben nog niet ongesteld maar normaal voel ik het ook niet aankomen dus kan elk moment zo zijn.
Vanochtend trok ik het wachten niet meer omdat ik vannacht op wintersport ga dus wilde heel graag thuis testen, maar op het laatste moment heeft mijn vriend mij tegen gehouden. We nemen de test nu mee naar Oostenrijk. Alleen weet ik nog niet wanneer ik ga testen. Heb altijd een cyclus van 26/27/28 dagen en een korte fase tussen ovulatietest en ongesteld worden (12 dagen om precies te zijn ongeveer). Had op 5 februari positieve ovulatietest dus mag officieel pas dinsdag testen (dan zijn de gemiddelde 14 dagen voorbij) maar de 28 dagen zijn morgen al voorbij...
Twijfel dus steeds wanneer ik ga testen. Morgen al? Of zondag? Maandag? Of dus dinsdag?
@ Gebruiker.....352 Jep, iedere dag (dus ook op mn vrije dagen gaat om 6.45 de wekker om mn temperatuur op te meten.
Vanaf dag 3 tm dag 17, 36.4 gehad en gister 36,3 en vandaag weer 36,4. Test van 22:00 vandaag is ook weer lichter.