Nod februari

Dag 50 is aangebroken. Nog steeds niets te zien. 
Wil misschien morgen vroeg weer een test doen. Mn vriend is aankomende week jarig dus hoop het positief is. Heb namelijk nog geen cadeau  hahaha. 

Nou dames ik schuif weer op naar maart. Vanochtend een beetje bruinverlies met vegen. 

Voor de dames die nog op het wachtbankje zitten, heel veel succes!!! Hoop dat het raak is. 

Hoi!
Elenaw: wat een mooie test weer! Gefeliciteerd!
Jobre: vandaag is mijn NOD maar uit zelfbescherming wacht ik toch tot morgen. Ik heb de test liggen maar wacht vandaag even af. Tot nu toe niks te bekennen, hopelijk blijft dat zo! 
Genbruiker....251: we zitten zo te zien in hetzelfde schuitje! Spannend en heel veel succes.
Ook voor de andere wachtende dames! En voor wie door gaan maar maart.. nieuwe ronde nieuwe kansen!

Hii..
Ja ik heb dat ook gebruiker....251. Ben elke keer opgelucht tot nu toe. Ik hoop dat ik vandaag doorkom?. Ik test dan ook morgenochtend. En jij?
Voel jij iets? Heb je 'kwaaltjes'? Ik voelde vannacht echt alsof ik ongesteld moest worden en de hele dag ook veel hoofdpijn. Verder vandaag niks. 
Hoe vertellen jullie het aan je man als je zwanger blijkt te zijn, of testen jullie samen?

Terug
Bovenaan