Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
BenB ik herken je gebruikersnaam en schrok toen ik je in dit topic zag. Ben toen berichten terug gaan lezen op je profiel. Wat heftig moet het allemaal geweest zijn zeg! Echt heel veel respect dat jullie al weer verder een t proberen zijn! Ik hoop zo voor je dt het raak is deze ronde!
Bedankt voor de felicitaties.
Wat ben ik vannacht ziek geweest hierdoor helaas niet kunnen testen met ochtendurine.
Deze test is wel vanochtend gedaan omdat ik vannacht zulke krampen heb gehad. Gelukkig is hij positief en is zelfs al een stuk duidelijker dan gisterenmiddag.
https://www.mupload.nl/img/q2b7os4fh20.jpg
Elena W, dat is een mooie test!
Laindey, hoe is het met jou? Het is echt heel verdrietig, maar we hebben gelukkig ook twee prachtige zoons. Het is alleen een enorm gemis dat we ze niet echt bij ons mogen hebben. Wij hopen ook dat het snel weer raak mag zijn.
Elena W mooie test hoor! Gefeliciteerd!
BenB Ja ik geloof het helemaal dat het een erg gemis is Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is! Met mij gaat het heel goed nu. Afgelopen maanden heel zwaar gehad omdat iedereen om ons heen zwanger is. Maar ik ben inmiddels ook zwanger! Nog heel pril, 4w+2 maar ik voel me zo anders dan de andere keren (toen het mis ging) en heb er echt vertouwen in dat het deze keer goed komt!