Nod februari

[quote quote=10168819]Hoe vertellen jullie het aan je man als je zwanger blijkt te zijn, of testen jullie samen?[/quote] Ik heb allerlei babyspulletjes gekocht zoals een speen met I love dad, shirtje, schoentjes daartussen heb ik de positive test gedaan.

@Laindey gefeliciteerd en geniet van de zwangerschap.

Leuk meiden ook om jullie mannen te verassen maar hebben die niet precies door wanneer de nod is? Die van mij wacht net zo spannend mee? vind het wel leuk wat jullie doen en dan hem n cadeau te geven!!
gefeliciteerd meiden die ik nog niet had gefeliciteerd :) 
ik moet nog nog minimaal 9 dagen wachten en merk zelf niet veel, alleen als ik ga liggen ( in bad in bed) voel ik van alles rommelen maar ik twijfel of ik dat vorige maanden ook had erg he dat ik dat nu al niet meer weet , ook twijfel ik om dingen te voelen imdat ik het zo graag wil om me niet teleur te stellen en da me lichaam me weer voor de gek houd. Verder mijn borsten voel ik nog niet en vorige maanden wel maar kan ook pas net voor nod was ik ga voortaan maar is dingen noteren :) 
Wat is het verschil met meiden die al paar rondes verder zijn en nu zwanger zijn met de maanden dat het niet was en nu wel is? Of merk je weinig verschil ( ik probeer te denken dat het niet is maar zodra ik wat voel denk ik zal het toch??)
fijn weekend!!

[quote quote=10168849]Leuk meiden ook om jullie mannen te verassen maar hebben die niet precies door wanneer de nod is?[/quote]Nee mijn vriend niet want dit was de 2de ronde pas, Ik ben december gestopt met de pil. Mijn NOD is pas morgen, heb dus stiekem 2 dagen eerder getest.

Even een vraagje.
Mijn NOD is dus morgen en nu heb ik 2 duidelijk positive testen met middag urine. Ik heb nu heel bang dat ik morgen toch ongesteld ga worden, hebben jullie dit ook?

Elena W Dat had ik ook haha. En ik verloor ook bloed gisteren op mn NOD eventjes. Ik schrok me kapot, maar was echt heeeel weinig. Wss innestelingsbloeding ofzo. Nu nergens meer last van. 

Nee jullie hoeven niet bang te zijn! Zeker niet met jullie duidelijke strepen en dat met middag urine :) maar snap je onzekerheid ! Leuk Elena, dat wordt n super leuke verrassing!! 

@idem ik las dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd! 
Ook veel anderen zwanger, super! Gefeliciteerd allemaal.
Ik heb even tijdje niet op forum gekeken, want ik maakte mezelf een beetje gek. Ik ben nog steeds niet ongesteld en zit nu op dag 47... laatste keer dat ik testte was op dag 39. Ik vind het nu wel heel lang duren pff... ik wacht komende week even af. Heb nu ontzettend last van pukkeltjes, dus kan zijn dat menstruatie eraan zit te komen. 
Door deze lange cyclus ben ik wel wat onzeker geworden. Ik wil dan ook met ovulatietesten beginnen (wat ik eerst absoluut niet wilde haha). Maar ik weet niet of ik moet wachten tot ik ongesteld ben geworden of dat ik binnenkort er al mee moet beginnen.. iemand idee?

Lindsey W 
Jaa eigenlijk al een dikke week op en af dat ik gevoel heb dat ik ongesteld moet worden. En 1 dag echt flinke koppijn maar kan toeval zijn. 
Heb tot nu toe nog niks gehad van bloed ofzo. Ben echt benieuwd morgen vroeg zou zo jammer zijn als hij nou wit blijft! 

Terug
Bovenaan