Nod februari

@babyAD @san-dra Ik ga denk pas zondag of maandag testen. Deze week veel nachtdiensten dus gaat mn week wel wat sneller vooruit ?
@kriebelbeestje dat zou dan inderdaad mogelijk wel een eisprong zijn geweest, eventueel ook wat gevoeld?
@pienie mooie test gefeliciteerd ?

yfkee niet dat me is opgevallen. Maar heb er nu nog steeds last van. Soms ineens een hele lading (sorry hahaha) super irritant want ik denk gelijk dat ik ongesteld ben. 

Goedemorgen allemaal,
Ik ben nieuw hier maar zou nog graag willen aansluiten. Even kort wat over mezelf: afgelopen juli met 12 weken een miskraam gehad en tot op heden nog geen nieuwe zwangerschap. Mijn nod is a.s. Vrijdag. Zie dat hier meerdere mensen met nod rond vrijdag actief zijn; zo kunnen we elkaar steunen! Afgelopen juli was mijn eerste zwangerschap.
Ik denk nu van alles te voelen, maar dit  kan ook passen bij een komende menstruatie. Wat wel opvallend is bij mij is dat ik meer 'doorzichtig slijm' afscheiding heb sinds 4 of 5 dagen. Herkennen jullie dit? 
Overigens merk ik dat mannen er heel anders instaan dan vrouwen, we willen Dit beide graag; maar ik kan soms aan niks anders denken.. dit lees ik hier van meerdere mensen terug... 
Groetjes en succes voor iedereen!!

@Els K; Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad.. Spannend vrijdag je NOD, dan kan je in feiten nu al testen! 
Ik merk ook dat ik vanaf mijn ovulatiepiek, afgelopen zondag. Elke dag wit slijm heb, de ene keer wat meer als de andere keer, maar wel elke dag iets. 
Mijn NOD is dinsdag, spannend! Ik had gister een beetje last van mijn borsten en mijn onderbuik, vandaag enkel onderbuik... Verder geen innestelingsbloeding of iets. Had jij dit wel in juli? 

Yfkee fijn dat je veel nachtdiensten hebt ik wil deze week ook zo vol mogelijk plannen en er zo min mogelijk aan denken? ik denk zo af en toe echt dat ik zwanger ben... maar soms zegt me gevoel weer denk het niet dit gaat tegenvallen. Heb met mezelf voorgenomen als ik ongesteld wordt ga ik wel carnavallen ( ja dames ik ben een Brabander! ) dus dan kan ik ook gewoon drinken, natuurlijk heb ik liever dat ik zwanger ben , me aller grootste wens! En dan moet ik alleen smoesjes vinden waarom ik niet drink ?. Ik test ook maandag of dinsdag!
@els wat naar een miskraam bij 12 weken.. heel heftig! Wij duimen allemaal mee voor jou! Idd fijn om te weten voelde je de vorige keer dat je zwanger was of Had je niets in de gaten?
lieve meiden elke dag is er wel iemand zwanger of helaas door naar nod maart ? hopelijk volgen rr veel positieve !??

Terug
Bovenaan