Nod februari

Voor de dames die positieve testen hebben gefeliciteerd.
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest voor het verlossende woord. Ik moet over 2 weken de verloskundige van hem bellen voor mijn intake en eerste echo afspraak. 

Voor de dames die nog wachten of naar de volgende ronde gaan,  geef de moet niet op ik duim voor jullie.

Yfkee vanmorgen weer getest, weer negatief. Heb wel veel dradige afscheiding gehad de afgelopen paar dagen misschien dat toen pas de eisprong was??‍♀️ geen idee.

Pienie Dat zeker een licht kruisje! En die +plus testen van t kruidvat zijn ook totaal niet gevoelig! Gefeliciteerd! Ik weet zeker dat als je 2v5 kruidvat test doet dat je echt een overtuigende streep hebt! 

Gefeliciteerd Plienie! Dat is zeker een mooi kruisje ?? geniet van dit mooie nieuws!

ik heb zondag de 17e een test gedaan (predictor) maar deze was negatief. Dit was op dag 30. Mijn cyclussen, sinds we het proberen zijn 28, 30 en nu dus 32. Stiekem baal ik er wel van, want dan ga ik toch liever een nieuwe ronde in. Ik ben nog niet ongesteld en voel ook nog niets aankomen. Maar zwanger voel ik me ook absoluut niet ;) 

Terug
Bovenaan