Nod februari

@BabyAD: ik had dit in juli ook niet. Ik had toen enorm pijnlijke borsten herinner ik me, maar dat was echt pas vanaf mijn nod volgens mij.
@san-dra: Ik heb toen van te voren niet heel veel gemerkt, behalve het gevoel dat ik zwanger zou zijn.. maar het gevoel kan je natuurlijk ook vaak in de steek laten;-) ik was vanaf 2 dagen na mijn nod tot 12 weken (tot het dus fout ging) erg misselijk, hele dag door braken. Maar ook voor mijn nod was ik toen niet misselijk....

Nu lig ik in bed en voel ik ‘plopjes’ in mijn onderbuik. Las er wel het een en ander over, maar weet niet goed wat het betekend die plopjes. Of dat dit wel plopjes zijn haha. Het voelt als licht getik en rommelig gevoel. Soms dan komt er wat lucht vrij, haha. Maar zeker niet altijd. Kennen jullie dit? 

Goedemorgen Dames, 
alle zwangeren gefeliciteerd! Super leuk voor jullie. 
Ik lees al een tijdje mee hier ?
vandaag mijn NOD en helaas negatief getest vanmorgen. Nog maar ronde 2, maar ben toch teleurgesteld. Het graag willen het naast me neerleggen is lastig. Moet wel zeggen dat ik er deze maand een stuk minder mee bezig was dan vorige maand. Maar toch.... 
op naar de volgende maand ??

Gisteren was mijn NOD maar ongesteldheid is nog niet te bekennen. Wel heb ik wat (licht)bruinige afscheiding af en toe..? Ik wacht nog even af met testen, hoe nieuwsgierig ook... 

@BabyAD; ik weet niet of die plopjes erbij horen, iedereen ervaart het natuurlijk anders maar het kunnen ook de darmen zijn die je voelt...
@Daniëlle, welkom. Als je menstruatie wel uitblijft kun je over paar dagen alsnog een keer testen. Zolang je niet menstrueert is er nog hoop. Niet iedereen maakt meteen evenveel HCG aan. 
Ik heb vanmorgen een early test gedaan (2dagen voor nod) deze was ook negatief.

Goedemorgen, helaas ik ben vandaag toch ong geworden zo apart alles leek er op dus blijkt maar hoe je lichaam je voor gek kan houden...nu weet ik dat ik volgende keer gewoon langer moet wachten tot ik test doe en niet te snel moet zijn...

Dames, geef niet op! Ik dacht dat ik naar maart doorging. Maar vanmorgen positieve test in handen! Nu hopen dat ie blijft plakken. 

7 maanden erover gedaan. Ik ben bijna 35. Er is altijd hoop!

Terug
Bovenaan