Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch niet ongesteld heel klein beetje druppeltjes bloed normaal ben ik het echt wel dus nu twijfel ik toch weer...ik ga het denk ik toch even aankijken als het morgen weg is dan eind van de week toch nog eens testen want normaal ben ik het gelijk goed
Ixxomi Gefeliciteerd!
Hier nog maar 5dpo, maar kan niet wachten tot ik kan testen. De laatste ronde zo veel vertrouwen gehad, maar toch ongesteld, dus eigenlijk is alle hoop wat weg. En dat in ronde 6 al. Super veel respect voor vrouwen die een jaar lang het vertouwen kunnen houden!
Ixxomi gefeliciteerd super fijn voor je!! Ga er van genieten en fijn na 7 maanden we moeten idd hoop blijven houden!???
Lieke stoop wat spannend en hoop dat het bij een beetje blijft dat je alsnog een positieve test in handen krijgt!
balen voor de gene die wel ongesteld zijn geworden en hopelijk mag het de volgende ronde lukken!
misschien ben ik volgende week heel blij maar misschien ook weer teleurgesteld maar we moeten blijven hopen dat het gaat lukken?
Alle zwangeren echt super gefeliciteerd !
Ik ga helaas door naar een volgende ronde. Vandaag test 2 die ook negatief was, op aandringen van de huisarts gedaan. Omdat ik al meer dan drie weken last van mijn buik had, was ik daar geweest. Nog even afwachten totdat ik toch ongesteld word en dan wil de huisarts verder kijken zoals doorsturen naar een gynaecoloog.
Ugh morgen 1 week overtijd! Op mijn NOD getest en 4 dagen later die waren negatief.
Sinds twee dagen hele zware pijnlijke borsten al die tijd al veel afscheiding en rommelende darmen, ga dan toch weer een beetje hoop krijgen. Afgesproken dat ik pas zaterdag weer opnieuw mag testen
Hier nog steeds geen ongesteldheid, maar ook geen symptomen. Officieel zit ik nu op dag 32 van mijn cyclus. 4 dagen na negatieve test. 15 dagen na positieve ovulatietest en 13 dagen na (gemiddeld gezien) ovulatie. Ik kan dus nog een keer gaan testen morgen.
Alleen weet ik nog niet of ik dat ga doen. Wil niet nog een keer teleurgesteld zijn.