Nod februari

Nu ik wat meer berichten aan het lezen ben op het forum zie ik dat veel vrouwen voor hun NOD al testen.. Ik ben 12dpo en vreselijk ongeduldig. Met het idee dat ik nog moet wachten tot maandag val ik liever in slaap en wordt ik maandag pas weer wakker :')..
Omdat ik op mijn werk zit met concentratie van nul, plaats ik hier maar een berichtje.. Anders was ik direct gaan testen denk ik haha.. 

Zaterdag mn NOD, wat langere cyclus dan normaal. Ben bang dat de ongesteldheid wel komt, zo voelt het iig. Vandaag toch maar afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week.. na 15 maanden proberen wel ff toe aan duidelijkheid. 

Ik zondag nod, nu 11 of 12 dpo 
Vreselijk hè dat wachten. Ik heb al wel 2 early testen gedaan. Beide negatief. Morgen test ik gewoon weer.. en overmorgen.. net zolang tot hij positief is (of dat ik ongesteld ben)
Tuurlijk baal ik van een negatieve test, maar ik vind onduidelijkheid erger

Dag 54 is alweer bijna voorbij.
ik weet het echt even niet meer.. pff ga vrijdag maar weer eens testen denk ik ? maar ik blijf testen kopen op deze manier. Zou ik ook de huisarts kunnen bellen en zo maar bloed te laten prikken ? 

[quote quote=10170787]
Dag 54 is alweer bijna voorbij.
ik weet het echt even niet meer.. pff ga vrijdag maar weer eens testen denk ik  maar ik blijf testen kopen op deze manier. Zou ik ook de huisarts kunnen bellen en zo maar bloed te laten prikken ?
[/quote]
Ik lees nu even mee met dit topic! Ik zoubde huisarts bellen idd en vragen voor bloedprikken!! Doen hoor! Kunnen ze veel meer op zien

Ik moet normaliter pas over 3 dagen ongesteld worden (29 dagen elke mAand). Maar heb sinds vorige nacht enorme menstruatie krampen, duizelingem, rommelende darmen. Meestal als ik krampen heb breekt het gelijk door, nu niet. En meestsl heb ik nooit 3 dagen van tevoren krampen. Ik heb ergens hoop, maar misschien word ik ook wel ongesteld. Ook heb ik enorme afscheiding. Meer dan anders. Mmmm wie weet. Testen ga ik pas als ik op dag 29 nog niet ongesteld ben.. of dag 30.

Ik ben inmiddels vier dagen overtijd en net weer een negatieve test. Ik ging er al niet meer vanuit dat ik zwanger ben, maar aangezien het ‘zolang’ duurt wilde ik toch weer bevestiging. Ik heb net als gebruiker.. hiervoor ook last van veel witte afscheiding de laatste dagen dus dacht dat dat wellicht positief kon zijn. Helaas..
Zo vervelend als die ongesteldheid niet komt, mn cyclus duurt dus langer dan verwacht..

Voor de dames die zwanger zijn, Gefeliciteerd! Ik wens jullie een fijne gezonde zwangerschap. 
Voor de dames die ongesteld zijn ik snap de frustratie maaar vol goede moed door naar de volgende ronde! ?
Ik zit zelf nog op het wachtbankje en in het begin had ik er totaal geen hoop in, temperatuur die schommelde, eisprong iets te laat ondekt dus had de hoop al wat opgegeven en ben er niet zo mee bezig geweest afgelopen 2 weken, wat geeft dat een rust zeg haha! 
Mijn ei was 12-2: 9-2 savonds een knal test en 13-2 een flinke stijging in temperatuur. Dit zou betekenen dat mijn cyclus wat langer gaat zijn want volgend de app zou mijn ei de 9e zijn en mijn NOD 23e dusss afwachten. 
Nu had ik de 19e savonds een druppeltje lichtroze bloed en gister bij het afvegen 2x heel weinig bruin oud bloed. Ik denk dat jullie begrijpen dat ik toch weer iets meer hoop heb. 

Voor mijn oorspronkelijke nod die de 23e kon zijn kan dit bloed een aankondiging zijn maar dat zou weer heel kort na mijn ovulatie zijn, voor mijn nieuwe verwachte NOD de 26e zou het innestelingsbloed kunnen zijn. Ik ben dus heeel benieuwd en verder op wat meer puistjes en wat rugpijn (komt een beetje als spierpijn) nergens last van. 
Succes nog allemaal de laatste dagen! 

Terug
Bovenaan