Voor de dames die zwanger zijn, Gefeliciteerd! Ik wens jullie een fijne gezonde zwangerschap.
Voor de dames die ongesteld zijn ik snap de frustratie maaar vol goede moed door naar de volgende ronde! ?
Ik zit zelf nog op het wachtbankje en in het begin had ik er totaal geen hoop in, temperatuur die schommelde, eisprong iets te laat ondekt dus had de hoop al wat opgegeven en ben er niet zo mee bezig geweest afgelopen 2 weken, wat geeft dat een rust zeg haha!
Mijn ei was 12-2: 9-2 savonds een knal test en 13-2 een flinke stijging in temperatuur. Dit zou betekenen dat mijn cyclus wat langer gaat zijn want volgend de app zou mijn ei de 9e zijn en mijn NOD 23e dusss afwachten.
Nu had ik de 19e savonds een druppeltje lichtroze bloed en gister bij het afvegen 2x heel weinig bruin oud bloed. Ik denk dat jullie begrijpen dat ik toch weer iets meer hoop heb.
Voor mijn oorspronkelijke nod die de 23e kon zijn kan dit bloed een aankondiging zijn maar dat zou weer heel kort na mijn ovulatie zijn, voor mijn nieuwe verwachte NOD de 26e zou het innestelingsbloed kunnen zijn. Ik ben dus heeel benieuwd en verder op wat meer puistjes en wat rugpijn (komt een beetje als spierpijn) nergens last van.
Succes nog allemaal de laatste dagen!