Nod februari

Hoi meiden, 
Zelf ben ik nog nooit zover overtijd geweest, maar wanneer kunnen jullie naar de HA om daar een bloedtest oid te laten doen? Van Lilo weet ik het, maar heeft de rest normaal een regelmatige cyclus? Ik word al gek van deze onzekerheid (dag 27), laat staan de onzekerheid waar jullie in zitten. 

Hallo Helena,
Ik zou het echt niet weten. Ik heb nog nooit zo'n bloedtest gedaan. Denk dat je op z'n minst wel even over je nod heen moet zijn. 

Hoi Lilo, 
Dat denk ik inderdaad ook. Maar als je op dag 62 zit, dan is dat toch wel een goede reden om te bellen denk ik? Ook al heb je pcos, het duurt langer dan je gewend bent toch? Ik zou gewoon bellen, al is het maar voor je eigen rust. 

Hoi!
Het duurt inderdaad wel lang, maar zou niet helemaal de eerste keer zijn dat mijn lichaam compleet haar eigen gang gaat. Ik wilde juist dit weekend zelf nog een thuistest doen en als die weer negatief is bel ik volgende week de ha. Vanwege de pcos probeer ik geen hoge verwachtingen te hebben, dus ik ga er toch maar vanuit dat ik gewoon nog ongie moet worden. 

Hoi dames,
Vanochtend ben ik niet zo handig bezig geweest... Ik heb een vroege test gedaan. Volgens mijn app moet ik maandag/dinsdag ongesteld worden. Vanochtend getest, en deze was negatief.... Nu hoeft dat niet veel te zeggen, maar ik baal toch ontzettend en ben een beetje teleurgesteld. Meer omdat ik net zo goed had kunnen wachten tot NOD, maar zo eigenwijs was om toch te testen. 
Dus ik verwacht dat mijn mensturatie gewoon opgang zal gaan komen, ook omdat ik vandaag heel erg lichte krampen heb, en steken links onderin. 
Gek he, dat je toch een beetje hoop gaat houden dat je toch zwanger kan zijn na zo'n negatieve test. Maarja...

Terug
Bovenaan