Nod februari

Gisteren schreef ik dat ik ongesteld was geworden, maar het is zo raar. Gistermiddag paar druppels helderrood bloed en verder alleen bruinverlies. Net genoeg voor een tampon zeg maar. Vannacht niks. En nu vandaag…. heeeel minimaal bruinverlies bij het afvegen. Gebruik alleen een inlegkruisje. Ik snap er helemaal niks van. Zou dit nu echt mijn menstruatie zijn?!? De krampen had ik ook alleen gisteren. Normaal heb ik zeker op dag 1 en 2 veel bloedverlies.

Hier nu 7dpo, officieel nog een week wachten. Vanochtend totaal nutteloos even een test gedaan. Hopend dat ik het dan nu echt los kon laten dat ik de vorige maand een test licht positief had maar ik daarna toch 2 dagen bloed en stolsels verloor. 
Natuurlijk was de test vanochtend witter dan wit en ga ik er vanuit dat vorige maand gewoon een vmk geweest is. Wat ook zou verklaren dat mijn ovulatie lang op zich liet wachten. Met mezelf afgesproken dat ik dan nu echt tot 28 februari ga wachten met testen. 

bbtje, we lopen bijna gelijk op. Ik zit nu op 6dpo. 
Shit van de vmk vorige keer,  maar hopelijk kun je het nu een plekje geven. 
Kriebelbeestje, wat een onzekerheid. Zo lang moeten wachten en niet weten waar je aan toe bent. Maak zeker een afspraak bij de ha. 
Hopefully. Balen zeg. Ik zou zeker weer terug naar de ha en een doorverwijzing voor de gynocoloog vragen. 
Naliefa, dat klinkt hoopvol. 

Tulpje dat klinkt alsof het innesteling is! Dat zou super zijn natuurlijk! Niet teveel verwachten en hopen natuurlijk maar als ik ongesteld wordt is het meteen kassa dus als ik dit zoals jou zou hebben zou ik ook denken dit is niet zoals het hoort :) succes en houd ons op de hoogte
Kriebelbeestje wat een klote zooi zeg! Wat vervelend voor je! Hopelijk kunnen ze bij de huisarts duidelijkheid geven snap dat dit je zo onzeker maakt!
Hopefully balen !! Niet leuk die rode duivels :(
Naliefa hopelijk is het zover :) 
vergeet misschien dingentjes sorry daarvoor!
Nu even over mezelf wat ik kwijt wil, ik moet as ma of di ongesteld worden als ik uitga van mijn langste cyclus (32 dagen) maar vorige maand had ik 28 dagen dat is dus vandaag... zo spannend!!! Verder niet veel symptomen ofja ik hoop op sommige dingen en had vorige week wat dingen zoals bloed smaak dat ik hoop ging houden maar nu denk ik dat ik gewoon ongesteld ga worden... maar zolang ik niets zie blijf ik hoop houden. Heb ovulatie testen gebruikt en de goede dagen geklust maar ja altijd maar kleine kans of het ook gelukt is! Nu is mijn vraag wat ik veel lees dat als je zwanger bent dat je veel afscheiding hebt en een beetje dun water achtig en heel veel dat heb ik dus niet... :( ik heb een beetje wit en niet veel. Hoop dat zwangeren een reactie kunnen geven en miss moet ik er ook minder mee bezig zijn maar die laatste week is zo spannend! 
Succes allemaal lieve meiden en hopelijk hebben we snel allemaal duidelijkheidn

Tulpje dat klinkt alsof het innesteling is! Dat zou super zijn natuurlijk! Niet teveel verwachten en hopen natuurlijk maar als ik ongesteld wordt is het meteen kassa dus als ik dit zoals jou zou hebben zou ik ook denken dit is niet zoals het hoort :) succes en houd ons op de hoogte Kriebelbeestje wat een klote zooi zeg! Wat vervelend voor je! Hopelijk kunnen ze bij de huisarts duidelijkheid geven snap dat dit je zo onzeker maakt! Hopefully balen !! Niet leuk die rode duivels :( Naliefa hopelijk is het zover :)  vergeet misschien dingentjes sorry daarvoor! Nu even over mezelf wat ik kwijt wil, ik moet as ma of di ongesteld worden als ik uitga van mijn langste cyclus (32 dagen) maar vorige maand had ik 28 dagen dat is dus vandaag... zo spannend!!! Verder niet veel symptomen ofja ik hoop op sommige dingen en had vorige week wat dingen zoals bloed smaak dat ik hoop ging houden maar nu denk ik dat ik gewoon ongesteld ga worden... maar zolang ik niets zie blijf ik hoop houden. Heb ovulatie testen gebruikt en de goede dagen geklust maar ja altijd maar kleine kans of het ook gelukt is! Nu is mijn vraag wat ik veel lees dat als je zwanger bent dat je veel afscheiding hebt en een beetje dun water achtig en heel veel dat heb ik dus niet... :( ik heb een beetje wit en niet veel. Hoop dat zwangeren een reactie kunnen geven en miss moet ik er ook minder mee bezig zijn maar die laatste week is zo spannend!  Succes allemaal lieve meiden en hopelijk hebben we snel allemaal duidelijkheidn

San-dra, 
Dat gevoel ken ik wel. Het niet zeker weten kan echt veel doen met je. Ik heb wel zelf afgelopen maanden gemerkt dat hoe meer ik eigenlijk ermee bezig was hoe meer kwaaltjes ik ging voelen en ook hoe langer het duurde voordat m'n ongie wel doorkwam (door de stress ofzo, denk ik) . Best wel sterk placebo effect dus. Ik weet dat het super moeilijk is, maar met zo min mogelijk verwachtingen je nod en daarna afwachten is echt beter. Je kan jezelf echt goed gek maken zegmaar.
Natuurlijk hoop ik wel voor je dat het raak is. 

Vandaag CD 48 en nu cervixslijm en positieve ovulatietest! Ik snap er hélemaal niks meer van!! Er vanuit gaan de dat over 14 dagen mijn NOD is zou ik een cyclus van 62 dagen hebben, wat exact 2 keer mijn cyclus is... toch een cyclus overgeslagen?? 

Terug
Bovenaan