Tulpje dat klinkt alsof het innesteling is! Dat zou super zijn natuurlijk! Niet teveel verwachten en hopen natuurlijk maar als ik ongesteld wordt is het meteen kassa dus als ik dit zoals jou zou hebben zou ik ook denken dit is niet zoals het hoort

succes en houd ons op de hoogte
Kriebelbeestje wat een klote zooi zeg! Wat vervelend voor je! Hopelijk kunnen ze bij de huisarts duidelijkheid geven snap dat dit je zo onzeker maakt!
Hopefully balen !! Niet leuk die rode duivels

Naliefa hopelijk is het zover
vergeet misschien dingentjes sorry daarvoor!
Nu even over mezelf wat ik kwijt wil, ik moet as ma of di ongesteld worden als ik uitga van mijn langste cyclus (32 dagen) maar vorige maand had ik 28 dagen dat is dus vandaag... zo spannend!!! Verder niet veel symptomen ofja ik hoop op sommige dingen en had vorige week wat dingen zoals bloed smaak dat ik hoop ging houden maar nu denk ik dat ik gewoon ongesteld ga worden... maar zolang ik niets zie blijf ik hoop houden. Heb ovulatie testen gebruikt en de goede dagen geklust maar ja altijd maar kleine kans of het ook gelukt is! Nu is mijn vraag wat ik veel lees dat als je zwanger bent dat je veel afscheiding hebt en een beetje dun water achtig en heel veel dat heb ik dus niet...

ik heb een beetje wit en niet veel. Hoop dat zwangeren een reactie kunnen geven en miss moet ik er ook minder mee bezig zijn maar die laatste week is zo spannend!
Succes allemaal lieve meiden en hopelijk hebben we snel allemaal duidelijkheidn