Nod februari

Vandaag CD 48 en nu cervixslijm en positieve ovulatietest! Ik snap er hélemaal niks meer van!! Er vanuit gaan de dat over 14 dagen mijn NOD is zou ik een cyclus van 62 dagen hebben, wat exact 2 keer mijn cyclus is... toch een cyclus overgeslagen?? 

molly wauw dat is bijzonder. Ik doe niet eens meer ovulatie  testen want heb een lange cyclus.  Net als wat jij nu hebt.. misschien heb ik dat ook wel gehad haha. Lekker babydansen dus vanavond ?? 

Molly, 
Dat kan natuurlijk wel gewoon, dat je een cyclus overslaat. Ik denk dat dat bij mij nu ook het geval is.  Maar wel goed dat je nu toch een positieve test hebt. Kun je toch weer proberen.
Ik heb wel eens gelezen dat ovulatietesten bij Pcos geen zin hebben. Daarom nog nooit gebruikt. Weet iemand daar iets van? 

Hoi allemaal, 
Leef echt met de meiden mee die al zo lang in onzekerheid zitten ivm lange cyclussen. 
Hier morgen of maandag mijn NOD. Ik voel me anders deze maand. Veel honger, veel afscheiding, af en toe steken en mijn lichaam is erg moe ( eventueel door mijn nachten).
Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen ben zo zenuwachtig ?

Hoi allemaal ik heb 2 dagen terug getest ookal is mn nod vandaag. Maar was niks dus ga er niet meer vanuit. Heb wel getest met een test die niet zo gevoelig was en pas vanaf nod gebruikt kon worden maar toch geloof ik er niet meer in

[quote quote=10171560]Vandaag CD 48 en nu cervixslijm en positieve ovulatietest! Ik snap er hélemaal niks meer van!! Er vanuit gaan de dat over 14 dagen mijn NOD is zou ik een cyclus van 62 dagen hebben, wat exact 2 keer mijn cyclus is… toch een cyclus overgeslagen??[/quote]
Klinkt idd alsof je 1 ei overgeslagen hebt. Hopelijk vanaf nu weer regelmatig. En dat betekent dat je over 2 weken alweer kunt testen
Yfke, spannend! Ik ga morgen ook gewoon weer testen hoor.
Gebruiker817340, er zijn zat mensen die pas 1 week overtijd positief testen, dus waarom geen hoop houden? Of voelt het niet goed? Die van mij zijn ook steeds negatief, maar ik voel me echt zwanger

Hoi,
Ik heb vanmorgen weer een test gedaan. Was wederom negatief. Gezien ik nu op dag 63 zit ga ik maandag de huisarts bellen. Tenzij m'n ongie dit weekend opeens toch komt natuurlijk. 

Hallo meiden,Ik ben redelijk nieuw hier op het forum. Mijn man en ik proberen sinds september zwanger te worden van ons eerste kindje. Inmiddels ben ik 1 dag over tijd deze maand. Gisteravond een testje gedaan en vanochtend ook. Beiden kruidvat testen. De lijntjes zijn heel erg licht, maar waren wel binnen de tijd af te lezen.Omdat ik ze zo licht vond heb ik zojuist een clear blue met wekenindicator gedaan. Die gaf aan 'niet zwanger'.Wat denken jullie van mijn testje van gisteravond (boven) en vanochtend (beneden)? Zou het kunnen dat ik nog niet genoeg hcg heb voor de clear blue? Of ben ik gewoon te positief t.a.v. de lichte streepjes? Zeker omdat die vanochtend eigenlijk lichter lijkt dan die van gisteravond. Het is zo spannend allemaal..
http://tinypic.com/view.php?pic=2mg8oyb&s=9#.XHExO0zMyRs 

Terug
Bovenaan