Nod februari

Hallo allemaal! 
Vlindertjes ik zie duidelijk dat je zwanger bent!! Woehoeee gefeliciteerd!?? duurt even voor dat die van cb t doen hoor ik altijd! Test de komende dagen maar is ! Maar ik zie duidelijk lijntjes!
yfkee ik voel me deze maand ook anders maar ik wil het niet teveel hopen wat ik wel eng vond gister kei erge buikpijn moest echt gaan liggen!  Pffff ik ga ook morgen vroeg of maandag ochtend testen! Ik heb juist geen afscheiding waardoor ik denk dat het niet zo is. En door die buikpijn denk ik ook dat ik miss morgen wel ongesteld ga worden! Echt zenuwslopend die laatste dagen 
Lilo1988 ik snap dat je naar de huisarts gaat heb het ook echt te doen met jullie wij zeuren al 1 of 2 dagen voor nod maar jullie zitten al zolang in onzekerheid succes en houd ons op de hoogte ! 

Ik zou gisteren ongesteld moeten worden, maar tot op heden nog niks.. ook nog geen test gedaan nu. Normaliter stabiel cyclus van 31 dagen.. en toch heb ik het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden.. Misschien durf ik niet te hopen...
Zwangeren:gefeliciteerd!! Vlindertje, ik zie toch echt 2 goede streepjes!! 
De helft van de mensen met pcos maakt standaard teveel LH hormoon aan waardoor ovulatie testen onbetrouwbaar zijn, ze geven dan veel te vroeg en veel te lang een LH piek aan. Voor de andere helft van de mensen met pcos kunnen ovulatie testen wel toepasbaar zijn. Probeer het een maand uit zou ik zeggen en wanneer je ziet dat het aantal dagen overeen komt met de theorie dan  mag je ervan uit gaan dat de testen bij jou betrouwbaar zijn. Als je veel te veel en te lang positieve testen hebt dan zijn ze bij jou niet betrouwbaar. 

Hi allemaal, 
Ik had me ook aangemeld voor het februari topic met de NOD op 25 feb. Ik schuif door naar het forum ‘zwanger zijn’.. CB digitale test hartstikke positief!
Weet dat het dus gewoon mogelijk is in ronde 1! Veel succes en ik hoop voor jullie allemaal een gezonde zwangerschap in 2019! :)

Helaas moet ik doorschuiven naar NOD maart, op naar ronde vijf!
voor de zwangeren: gefeliciteerd! De rest veel succes met de volgende ronde!

Hoi dames! Ik lees graag ook met jullie mee. Vorig weekend positieve ovulatietest gehad en daarna dus het even gezellig gemaakt samen. Nu dus wachten op de test volgende week.
ik ben in juli 2018 al met de pil gestopt en sindsien mijn cyclus bijgehouden. Blijkt ontzettend onregelmatig. 33,36,30,38,32. Ik heb daarom voor nu geen idee wannee te testen en wanneer ik dus ‘ over tijd’ ben. Hoe doen jullie dat met een onregelmatige cyclus? 
De ovulatie in de verschillende apps die ik bijhoud klopte ook niet met de ovulatietesten die ik heb gedaan. Zo verwarrend en onzeker!

San-dra en Els K, 
Dankjulliewel voor de reacties. Ik ga in de toekomst het inderdaad een maand proberen met ovulatietesten. Voor nu eerst maar de ha. Het ding is dat ik ook echt niet denk dat ik zwanger ben en geen hoop heb ofzo. Ik wil vooral naar de ha omdat ik wil weten of er misschien iets mis is. Ik heb dan wel pcos en ben wel onregelmatig, maar dit is echt veruit de langste cyclus die ik ooit gehad heb sinds ik het nu zo'n 2,5 - 3 jaar bijhoud (en voor zover ik me kan herinneren überhaupt sinds de geboorte van mijn zoon bijna vijf jaar geleden nooit zolang hoeven wachten). M'n lichaam maakt me ook helemaal gek, want m'n borsten zijn dus al een maand groter en gevoeliger dan normaal en ik werd vanmiddag ineens bij vlagen echt goed misselijk. Ik denk oprecht niet dat ik zwanger ben, dus ik werd echt een soort van boos op mijn buik en borsten hierover. Zo van: is nergens voor nodig!!
Natuurlijk heel blij voor degenen die zwanger zijn geworden deze maand. Gefeliciteerd! 

Samantharoos,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een antwoord op je vraag heb. Ik doe alles maar een beetje op gevoel. De lengte van mijn cyclus schommelt al jaren ergens tussen de 30 en 50 dagen. Dus ik weet inderdaad ook nooit wat m'n nod is, of wanneer ik ovuleer. Ik probeer wel met de billings methode een beetje in te schatten wanneer ik vruchtbaar ben, misschien kun je dat ook eens proberen. Ik doe zelf meestal pas een test als ik op over de 50 cyclusdagen kom. Die cyclusapps vind ik echt alleen maar handig om m'n menstruatiedagen en evt. andere kwaaltjes in bij te houden. Daardoor weet ik nu nl. precies hoelang m'n cyclus al duurt en hoelang ik al last heb van m'n borsten. Ook handig voor bij de ha. 

Hoi allemaal!
Mijn NOD was afgelopen maandag, maar ik ben net gestopt met de pil. Ik ben niet meer ongesteld geweest daarna. Ik weet dat het even duurt voordat je weer ongesteld wordt. Ik heb al wel een eisprong gehad volgens een ovulatietest van Clearblue. Zou ik al een zwangerschapstest moeten doen? Ik wil mij er eigenlijk niet zo mee bezig houden, maar nu doe ik het toch haha! Voordat ik aan de pil begon was ik om de 19/21 dagen ongesteld. Ik had verwacht dat ik nu ook best wel snel weer ongesteld zou zijn. Ik ben niet zo goed in wachten ?.

Terug
Bovenaan