Nod februari

San-dra wat onwijs leuk!!!! Van harte gefeliciteeerd!!!!!

Ik ben nu 1 dag over tijd. Heb gisteren op nod getest maar niks.. dus ik ga er gewoon wel vanuit dat ik ongesteld word. Ik ben echter nog nooit eerder zo laat ongesteld geworden als nu.. Maar je lichaam.kan raar in elkaar zitten

Dankjewel allemaal het is nog zo onwerkelijk zometeen een digitale test kopen ?
De laatste dagen maagzuur, gespannen borsten en veel afscheiding. Soms wat steken maar vooral mega honger vroeg in de ochtend. 
Hoop snel nog meer positieve verhalen te horen van andere succes allemaal ?

San-dra en Yfkee: wat fijn! Gefeliciteerd!

Ik ben nog niet ongesteld... afgelopen vrijdag nod.  Ben bijna nooit over tijd en iig nog nooit 2 dagen over tijd geweest. Vanochtend test helaas negatief... maakt me onzeker dit...

Yes, weer twee erbij! Lijkt me zo leuk om mee te maken. Ik vanochtend weer negatief getest dus trakteer mezelf vandaag lekker op broodje carpaccio!
Iemand nog tips om die ongesteldheid sneller door te laten breken haha?

Whoee, gefeliciteerd Sandra en Yfke! Ben indd net als niet veel soeps wel nieuwsgierig naar jullie symptomen. Hier vandaag veel buik en rugpijn. Mn oorspronkelijke NOD was vandaag, maar omdat mn eisprong 5 dagen later kwam nu nog 5 dagen afwachten. 
Wil zo graag hopen en dromen over een positieve test, maar weet dat de teleurstelling dan straks nog veel groter is. 
Niet veel soeps kun jij het nog een beetje uithouden of heb je ook elke ochtend sterk de neiging om alvast te testen?

@jobre
het schijnt dat je met een aantal dingen eten/drinken je het wel kan versnellen.
- Theelepeltje sesamzaatjes door warmwater (of thee)
- wortelsap
- granaatappelsap
en zo zullen er wel meer dingen zijn.
ik weet niet of het waar is, maar ik las dit op internet. ?

Dankjewel allemaal lieve meiden!! Ik duim natuurlijk voor jullie ook!???
mijn symptomen is vooral buikpijn. Borsten voel ik wel maar niet overdreven en ik heb juist geen afscheiding , daarom dacht ik eik da t wel nie zo zou zijn. Maar ik heb nooit buikpijn gehad de vorige rondes en nu wel en ben net na de stad geweest merk wel dat ik nu kapot ben!!? en ruik ook wel meer heb ik nu het idee maaar verder nergens last van... voel me best goed op die paar x buikpijn na ! Ma heb het er zeker voor over ! En heb trouwens ok honger echt honger elke x maar ik houd wel van eten! Haha maar ik geen wijn valt echt op iedereen vraagt dan meteen of ik zwanger ben dus wordt lastig met carnaval! 

Terug
Bovenaan