Nod februari

Morgen 2v5 halen bij de Kruidvat en dan maar weer eens testen. 
Ik kan ook gewoon niet zwanger zijn maar als ik niet test dan zal ik het nooit weten en ben nog steeds niet ongesteld.

Gefeliciteerd iedereen die zwanger is!
ik wacht nog tot dinsdag, dan is mijn NOD. Ik heb vrijdag ochtend wel een vroege test gedaan, helaas negatief... ik heb wel net( zaterdagavond) bij het afvegen licht bloedverlies, lichtrood/roze. En dat was na 1x afvegen weg, en tot nu toe niet terug gekomen.. zaterdagoverdag wel lichte krampen, meer aanwezig als eerder deze week.... ben benieuwd!

Mienma, 
Ik weet hoe je je voelt. Het enige wat je kan doen is wachten tot je ongie of toch nog een testje doen. Wel echt naar dat het zolang duurt. Na de zoveelste negatieve test wil je gewoon ongesteld worden en door kunnen naar de volgende ronde.

Wat super leuk om weer te lezen dat er twee zwangeren bij zijn! Ik zit inmiddels op dag 37 (na 28 en 30 dagen cyclus). Morgenochtend dan maar weer een testje, heb namelijk nog wel veel afscheiding. Dat is iets wat ik me niet herrinner vorige maanden te hebben voordat ik ongesteld zou moeten worden. 
Ik heb wel last van soort ongesteldheidskramp, heel laag in mn buik. Met de negatieve testen erbij van afgelopen week verwacht ik nog steeds morgen ‘niet zwanger’ maar vind het zo naar dat je lichaam je dan toch zo voor de gek kan houden!

https://www.mupload.nl/img/d13sket9ze.jpeg

hallo meiden ik kan al dagen niet goed slapen en vanmorgen besloten toch maar te testen! En kijk is: 2 lichte streepjes!!! Of wil ik ze zien? Bij Kruidvat test zie ik hem goed en bij de andere heel licht ! Ik durf nog niet te blij te zijn.... nu elke dag nog maar is testen! Wat denken jullie? Woow kan het gewoon niet geloven!!
liefs

Jobre en yfkee jullie ook succes vandaag! Ik merkte juist aan me buikpijn dat het miss wel zo kon zijn dat heb ik nooit voor ik ingesteld wordt. Willen jullie is kijken of ik gek ben of het echt Zo is??

Dankjewel mammavanB kan het gewoon echt nog niet geloven ???? hoop dat me streeep snel duidelijker wordt beter om dinsdag pas weer opnieuw te testen of wat raden jullie aan?

Terug
Bovenaan