Nod februari

WoW San-dra! Gefelicteerd joh!!!
Wat ontzettend fijn voor je! 
Ik hoop echt dat ik dat vandaag ook heb maar ik vrees het ergste. We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje Lilo1988..

Hey San-dra! Dat ziet er inderdaad uit als een positieve test. Ik had ergens gelezen dat de hoeveelheid hcg elke paar dagen verdubbeld, dus inderdaad misschien het handigst om dinsdag of woensdag weer te testen voor een duidelijker streepje (als je dat volhoudt natuurlijk ?). In ieder geval gefeliciteerd!! 
Mienma, ga jij ook komende week de ha bellen? Ik hoop natuurlijk gewoon dat je test positief is vandaag, maar anders kunnen we elkaar op de hoogte houden. 

Mienma Lynn lilo dankjewel ga ik zeker doen!!! Dan hoop ik dat ik net zon knaller als yfkee krijgt!!?

whaaaahhh zo leuk yfkee dat je ook zwanger bent! Bij jou is die ook al heel duidelijk!???? zo super leuk dat we allebei gelijk lopen ! Hadden onze voor gevoelens het deze keer toch goed!! we kunnen hier geen privé berichten met elkaar sturen of wel?

Ik was vergeten dat het zondag was dus kan pas vanmiddag naar de Kruidvat maar ik denk dat ik dat niet eens ga doen. Ik had nog een CB met wekenindicator liggen en die gaf aan Niet Zwanger dus ik geef het op. 
Als ik over een week nog niet ongesteld ben dan bel ik de dokter. Ik wens alle zwangere een voorspoedige zwangerschap en ik zal kijken of we (nadat ik überhaupt ongesteld ben geworden) het nog een keer gaan proberen daarna. 

Mienma, 
Ik snap dat je het opgeeft. Je wilt het jezelf niet steeds aandoen om in die spanning te zitten. Ik had dat de laatste keer dat ik ongesteld werd in december, die cyclus had 49 dagen geduurd en ik dacht ik ga nu nergens meer op letten en gewoon op het moment dat wij er zin in hebben het gezellig maken. Dus geen druk erop. Vervolgens ook nog geen moment gedacht dat ik zwanger ben, maar dan duurt ineens die cyclus véél langer dan ooit. Zit ik alsnog weer in spanning. Ik word er soms gewoon echt een beetje boos van. 

Terug
Bovenaan