Nod februari

Ha meiden, 
Gefeliciteerd met de positieve testen! 
De andere wachtenden..spannend he?! Zo naar, hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Ik herken die boosheidsgevoelens wel. 
Zelf heb ik vandaag mijn nod en nu voor de derde dag minimaal bruinverlies. Heb al een paar dagen ook wat buikkramp, maar sinds vandaag ergere buikkramp. Nog steeds geen bloed alleen.. Normaal is bruinverlies bij mij een teken dat m'n menstruatie er aan komt (voor m'n operatie in ieder geval wel), maar buikkramp heb ik vaak pas nadat ik ben gaan bloeden. Gekke cyclus dit.. 

Dankjewel voor de felicitaties?
Mijn borsten waren vooral gespannen en had af en toe steken en een ongesteldheidsgevoel. Laatste nachten slecht slapen, last van maagzuur maar ook veel honger. Achteraf waren dit voor mij symptomen maar vorige maand dacht ik ook vanalles te voelen.
Vandaag hele dag op pad geweest en nu erg moe en misselijk lijkt wel of alles erger word sinds die test. 
Succes voor iedereen die nog wacht. Hoelang moeten jullie nog wachten ? Kan het niet zo makkelijk terug vinden op mijn telefoon. Hopelijk snel een positieve test. 
@san-dra privé praten lijkt me leuk aangezien we op dezelfde dag ongeveer zijn uitgerekend misschien je naam geven van fb of je mail maar weet niet of je dat hier zo wil vertellen ?

Liever niet mijn e-mail adres is mijn naam en er zullen maar net mensen zo achter komen heb al geprobeerd een e-mail aan te maken maar lukt steeds niet hihi wil wel graag contact houden via app/ fb heb jij toevallig een 2 de nummer of een 2 de e-mail? Vroeger had ik iets met tijgertje@hotmail.com Haha dan vond ik het niet zo erg. Of hoe zouden we onze nummers privé naar elkaar kunnen krijgen of onze naam? ?

Oh wauw! Gefeliciteerd met jullie positieve testen!

Wat lijkt het me daarnaast lastig als je elke keer een negatieve test hebt, dan moet je samen heel sterk staan, knap van jullie!
ik ga volgend weekend testen, maar kan nu al niet wachten. Heb sinds vannacht ontzettend maagzuur ( anders nooit) en steken rechtsonderin. Wat kun je jezelf gek maken he.. eerste ronde voor ons, dus elke keer denk ik; nee de eerste ronde kán het niet al raak zijn, 5 min later; nou eigenlijk voel ik me wél anders haha wat erg! Wordt vervolgd. 

Nog 2 dagen tot mijn volgende nod, super spannend weer.... Veel vermoeidheid sinds vrijdag dus wel een beetje goede hoop. Als ik niet ongesteld word dan test in woensdagochtend 

bbtje. Gaat moeilijk. Maar zit vandaag op 8dpo. Had gisteren felle steken in mijn rechterzij. Vandaag af en toe steekjes weer links. Sinds de ovulatie wel temp 36,6 of hoger. Maar ik denk dat mijn ongesteldheid komt. Had, heb een puist op mijn neus sinds gisteravond.  Normaal voor menstruatie last van een paar kleine puistjes. Vanochtend zware borsten bij het opstaan. Dat is iets nieuws.  En iedere avond last van maagzuur. Maar kan een nieuw symptoom zijn voor ik weer ongesteld moet worden.  

Maagzuur lees ik wel echt overal als symptoom van zwangerschap. Maar ik snap dat je probeert het op een andere manier aan te vliegen ;)

now. Komt omdat ik de vorige cycli echt dacht van alles te voelen en te merken. Dat was echt slopend.  Deze cyclus gaat het allemaal anders. Dus heb er vrede mee dat mijn lichaam zijn hormoonbalans terug probeert te vinden. In ieder geval was het positieve van deze of is het positieve van deze cyclus dat mijn temperatuur nu redelijk bij elkaar in de buurt ligt en het niet zoals de rocky mountains uitziet mijn temperatuurcurve. Dus wellicht komt mijn lichaam nu redelijk zelf tot rust. Volgens de app zou mijn luteale fase 10 dagen moeten zijn, maar we zien het wel. Lijkt mij kort. 

Terug
Bovenaan