Nod februari

Laindey, dankjewel? ja vandaag mijn nod dag, heb gebeld en me gevoel gevolgd en ze zei is heel goed dat je belt want een streep ben je gewoon sowieso zwanger gaat het mis weet je nu dat je vruchtbaar bent en stel t gaat mis die kans is altijd aanwezig natuurlijk ma zei ze niet veel over ze zei je moet op je gevoel vertrouwen maar ik vroeg en als het mis gaat ? Toen zei ze dan is het nog goed dat je gebeld hebt want wij horen dat de volgende keer te weten en stel het gaat mis krijg je de volgende keer eerder een echo! Maar hij staat gepland maandag 25 maart !! Zo spannend ?

San-dra Is altijd zo lang wachten hé tot je eerste echo. Maar idd je kan ook altijd bellen als je vragen hebt ofzo. Heel fijn! 

Hoi allemaal, Ik heb volgende maandag een afspraak bij de ha. Kon helaas niet eerder door m'n werk en een lang weekend weg. Ik heb voor mezelf besloten om tot die tijd me er zo min mogelijk mee bezig te houden. Misschien word ik deze week alsnog uit mezelf ongesteld. Ik hoop het. Heb nu weer hartstikke pijnlijke borsten, ben daar wel klaar mee ?. 

Hee meiden ook ik zat op t wachtbankje. Zaterdag op mijn nod testte ik negatief en vandaag 2 dagen erna positief met 2 testen!!!  Wij zijn zo blij! We hebben de afgelopen maanden veel narigheid gehad. Dus dit is heel fijn nieuws

Terug
Bovenaan