Nod februari

Hallo dames, 
Ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Na een veel te lange cyclus was ik er even klaar mee en de rest van de maand was ook niet helemaal fijn. Afgelopen zaterdag was ik blij (cd 30). Voordat ik naar bed ging bij het afvegen rood aan mij wc-papier. De dag erna bij het opstaan echter niets. Nu heb ik dat de laatste maanden wel eens vaker gehad. Maar meestal was er dan 1 dag niets en dan brak het wel echt door. Nu is er nog steeds niet echt iets doorgebroken. Ik heb vandaag nog 1x een beetje lichtroze aan mij wc-papier gehad, maar verder niets buiten af en toe heel licht kleurverschil. 
Moet ik dit nu wel al als menstruatie zien? Herkent iemand dit? 

Niet veel soeps, hier had ik even geen rekening mee gehouden. Ik had deze maand eigenlijk al weggestreept en was zaterdag vooral heel blij met een normale cyclus. 
Waarom denk je aan een innesteling? Ik ga sowieso tot het weekend wachten met testen. 

Niet veel soeps, dat weet ik niet. De laatste maanden was mijn cyclus heel wisselend, dus ik had het even helemaal losgelaten. Ook door andere gebeurtenissen.
Maar ik ga nog even uit van een menstruatie. Klinkt stom, maar de afscheiding ruikt ook naar menstruatie. 
Ik was meer benieuwd of meerdere mensen dit hebben gehad.

mttm, als dit je menstruatie is zou ik ook een afspraak maken bij de huisarts. Fijn om bepaalde zaken uitgezocht te hebben. 
Een vrouwenlichaam kent helaas teveel geheimen. En er is helaas geen handleiding meegegeven. Soms zou ik gewoon een cameraatje willen om te kijken wat er binnen gebeurt. ??

Helaas is mn temp vandaag voor de 3e dag op rij lager geworden. Ga er dus vanuit dat ik door ga naar maart. Jullie nog even succes met afwachtrn!

Niet veel soeps, dat cameraatje zou heel fijn zijn hahaha. Ik kijk de komende week even hoe het gaat. Ik denk dat ik niet naar de dokter ga. Ik weet toch al wat hij zegt. ‘Oh is dit de eerste keer? Kom dan maar terug als het vaker gebeurt.’ Dus een beetje zonde van mijn tijd.
Het is ook niet dat ik me hele grote zorgen maak. Ik ben inmiddels wel wat gewend, maar ik vroeg me gewoon af of iemand ook zoiets had meegemaakt en eventueel de ervaringen kon delen.

Terug
Bovenaan