Nod februari

[quote quote=10172373]gebruiker ..340. Van harte gefeliciteerd. Welke symptomen heb, had je? Baby ad. Klote zeg.[/quote]
Dankjewel!!!
k Had vorige week enorme menstruatie kramp en een pijn in mn onderbuik die k maar niet kon plaatsen. Net of t buikspierpijn was.. had hele week opgezette buik, rommelende darmen heel erg! Gister misselijk.  Koffie smaakte me niet en mn kauwgom ook niet en ben al ong 5 dagen duizelig wat steeds erger wordt.. 
Verder heb ik nu vooral veel trek hahaha
Oja en bepaalde geuren kan ik niet tegen. Maar mn vorige zwangerschap had ik dit allemaal niet en al helemaal niet zo snel. K dacht dat ik t me verbeelde maar niet dus 

Yes! Gefeliciteerd gebruiker340. Fijn dat je gevoel je niet in de steek heeft gelaten. 
Wie zitten er nog allemaal op het wachtbankje nu? Niet veel soeps, red jij feb nog met je NOD?
ik zit op dag 38, verschrikkelijk dit. 

Hier zal het volgens de app 1 maart worden. Vanmiddag opeens het gevoel dat ik moest testen, helaas negatief. Samen met dat mn temp vanochtend 0,1 lager zat dan de afgelopen week, ben ik bang dat ik toch ongesteld ga worden. Wel veel vruchtbaar slijm vanmiddag en al vanaf de eisprong buik en rugkrampen. Denk dat ik woensdagochtend weer een testje waag mocht mn temp gestegen zijn.

Dag 60 , en ik mag morgenvroeg bloed prikken bij de ha. Ben benieuwd. zal vast niets uitkomen. 
15 maart staat ons gesprek  gepland bij de gynaecoloog dus ben benieuwd wat er tot die tijd is gebeurt. 

jobre. Uitgaande van een luteale fase van 10 dagen,  dit zou dan morgen zijn, dan red ik feb. Korte cyclus weer deze keer zoals de eerste 2 keer. Cyclussen van 22 en 23 dagen. Maar blijkt mijn luteale fase nu langer dan 10 dagen te zijn, dan wordt het misschien maart. Weet het niet. Heb nog lang geen regelmatige cyclus.  

bbtje, volgens mij lopen wij gelijk op. In ieder geval als mijn luteale fase nu langer dan 10 dagen is. Gebruik nu tarwekiemolie sinds de vorige cyclus. 
En als je temp morgen omhoog gaat, dan had je een innestelingsdip en kan het goed nieuws betekenen.  

Terug
Bovenaan