Nod februari

Nou daar gaan we weer.  Temp vanochtend gezakt naar 36,5. Zal dan vandaag of morgen ongesteld gaan worden. De goede hoop van deze ronde poef in rook opgegaan.  

Ik heb een afspraak met de dokter gemaakt voor aanstaande vrijdag. Dan zit ik op 41 dagen waar ik dus normaal op 28 zit. Dat klinkt opeens heel veel. 
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Een antwoord als “Wacht nog maar even af” zou ik erg onprettig vinden maar is wel te verwachten. 

Hee allemaal!
Ik ben ook nieuw op het forum. 24 februari NOD.. nu nog steeds alleen maar negatieve testen. Vorige week 20 februari mini bruine afscheiding met afvegen. En vanaf gisteren ook weer heel minimaal bruine slijmerige afscheiding maar ook transparante afscheiding. Daarbij ook sinds gisteren lichte krampjes en rommelende darmen.
Ben 1x eerder zwanger geweest, september 2018, jammer genoeg bij 8 weken een echo zonder kloppende hartjes. Curettage gehad eind oktober en sinds dien ook langere cyclus. Eerst altijd 28 dagen nu 32.
Verschrikkelijk dat wachten in onzekerheid! Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd! Ik hoop met iedereen mee!

Hier ook de afgelopen maanden 28 dagen en dan nu 32 en nog niet ongesteld. 
Niet veel soeps Had zaterdag 37,0 (0,1 hoger dan de rest van de week, onrustig geslapen), zondag 36,9, gister 36,8, vanochtend 36,7. Ik had de vorige keer ook dat ik dezelfde dag nog krampen kreeg, maar toen zakte ik in een keer van 37,0 naar 36,7. Denk dat ik straks een tampontestje waag. 

Kriebelbeestje; Al even niets gepost op het forum omdat ik er even klaar mee was en wat rust in mn hoofd wilde.. Ik heb af en toe nog wel meegelezen.. Hopelijk gaat je bloeduitslag wat meer kunnen zeggen. Ik duim voor je dat je snel weet waar het aan ligt, dat je cyclus zo lang duurt. 
Voor de zwangeren; Gefeliciteerd!

bbtje. Wat is normaal je basale temperatuur? Lijkt niet gigantisch gedaald. Vanochtend was het een druppel bij het afvegen met slijm. Moest wel effe met het wc papier naar binnen. Sorry voor de uitleg. Nu de rest van de dag verder niets. Net naar het toilet geweest niets. Wellicht dat het pas morgen of vanavond doorkomt. 
Laat weten hoe jouw tampontestje afloopt.  

Terug
Bovenaan