Nod februari

Vandaag mijn NOD, was vanmorgen misselijk, hele dag al een soort van moe. 
Kon vanmorgen mezelf niet inhouden en heb bij de action een test gehaald, was natuurlijk nog te vroeg maar die bleef wit ?. Morgen ff afwachten en dan donderdag met ochtendurine testen! 

Spannend Taartjuuuh! Laat het wel even weten hé!
Now; tampontestje is het inbrengen van een tampon wanneer je verwacht ongesteld te worden en na een minuut ofzo er weer uithalen en kijken of er bloed aan zit. 
Bij mij zat er een heeeeeeeel klein beetje roze slijm aan. Zo weinig dat ik het eerst niet had gezien. 
Niet veel soeps; mn basale temp voor de eisprong is 36,4. Na de eisprong altijd 36,9. Wanneer het morgenochtend 36,6 is dan kom ik een dag niet uit bed. Ben er eigenlijk wel wat klaar mee, telkens die teleurstelling, zit mezelf een week voor mn NOD al op te vreten. Vooral deze maand, heb al 2 weken buikpijn en rugpijn. 

Ohhh ik mag zaterdag ook pas testen maar toch al zo nieuwsgierig, dus toch een test gedaan. Natuurlijk helemaal niks, haha oeps!
zo’n tamppontest ken ik ook niet! Ik wacht het iig wel gewoon even af tot zaterdag. Dan ga ik ook op kraambezoek bij mijn beste vriendinnetje. Oeii.
oohh en ik heb vandaag alcohol gedronken, oeps! Vriendinnetje nodigde me uit & voel me nu zó schuldig, stom he, want wellicht ben ik niet eens zwanger? ik vind het maar een onzekere periode. 
Blij dat jullie ook actief zijn op dit forum en het zo met elkaar kunnen delen! 
Fijne avond

bbtje. 36,4 daar zit ik ook op. Voor de eisprong . Je temp stijgt tussen de 0,2 en 0,5. Volgens mij heb je nog gewoon kans zolang het niet 36,4 is of lager. Het kan dat je een griepje had met 36,9. Dus dat 36,6 of 36,7 vrij normaal is voor jou na je eisprong.  Dus wellicht hoop houden, zolang het niet doorbreekt. 
Bij mij vandaag dus 10 dpo. Morgen dus bij mij erop of eronder.  Als mijn temp verder zakt dan is het gedaan. Heb ook nog geen giga rugpijn. Normaal dag voor ongie of op de dag dat het doorbreekt loop ik krom van de rugpijn. Maar het kan nog allemaal komen. Wellicht is het morgen zover, maar houd ik hoop en maak mijzelf van alles wijs. 

Terug
Bovenaan