Nod februari

Niet veel soeps Nog steeds geen bloed, wel de standaard buikpijn en pijn in borsten is verdwenen (was vorige x bij menstruatie ook zo). Dus wacht maar af. En bij jou?

Bbtje. Bij het afvegen donkerrood,  bruin bloed met slijm. Tampontest gedaan, zat slijm en hetzelfde op aan het puntje. 
Borsten voelen nog steeds zwaar en doen pijn. Dacht dat dit over zou zijn na 1 maand nu, maar niet. Gewoon niet prettig. 
Nog geen helderrood bloed.  Moet nog komen vermoed ik. En heb het héél koud. Koude tenen en handen. Niet normaal.  Nog geen erge rugpijn zoals ik het gewend ben. 
Wachten, wachten, wachten. 

Spannend dames, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. Het klinkt natuurlijk als een aankomende menstruatie, maar wie weet.
Ik heb wel duidelijkheid. Vandaag ecbt ongesteld geworden. Aangezien ik niet echt verwachtte dat het was gelukt, ben ik dus vooral blij dat ik binnen de 35 dagen ongesteld ben geworden. Ik heb alleen behoorlijke last van mijn buik, dat heb ik eigenlijk al een hele tijd niet meer gehad. 

Hier ook zoals mttm vandaag ongesteldheid doorgezet. Aan de ene kant klote maar aan de andere kant nu wel duidelijkheid.
Hopen op de volgende ronde

mttm. blij voor je dat je cyclus nu korter dan 35 dagen is. Zalwel een opluchting zijn.
Wacht hier tot mijn menstruatie doorbreekt. Vandaag 2e dag op rij lage basale temperatuur.  Een innestelingsdip duurt toch niet meer dan 1 dag? Vanochtend een test gedaan en negatief , tenzij ik vroeg heb getest omdat mijn luteale fase nu langer dan 10 dagen is geworden en ik het niet weet. 

Hoi allemaal, mijn eerste keer op dit forum. Door mijn PCOS is het moeilijk inschatten wanneer mijn NOD is. Na verwachting is dit begin maart. Ik vind het erg spannend. Heb nu 2 dagen last van lichtbruin slijmerig bloed, enkel bij het afvegen. Dit ken ik niet vanuit mijn menstruaties. Morgen toch aan vroege test doen.. twijfel, twijfel.. fijn om te lezen dat er meer dames in onzekerheid zitten.
Fijne avond en ik duim voor jullie! 

Helaas Mttm en Nienn ik sluit me bij jullie aan. Net na het sporten voelde ik het al. Bij het afvegen lichtroze, dan start het vannacht. Is normaal ook zo. 
Wel fijn mttm dat je cyclus steeds wat korter wordt! Op naar maart, kijken of we binnen 2019 nog een kindje mogen krijgen!
Niet veel soeps; ik hoop voor je dat het niet doorzet! Duimen!

Terug
Bovenaan