Nod februari

Roos-Marijn; Gefeliciteeerd!! 
Tulpelientje; jammer! Hoop dat je ongesteldheid uitblijft. 
Tulpje; ik kan je foto niet zien.. 

Ik ben volgens mij zojuist ongesteld geworden, en daar ben ik eigenlijk heel blij mee! Eerste cyclus na het stoppen van de Nuvaring dus vond het best spannend hoe snel en of mijn lichaam het weer zelf ging regelen. Ik zit nu op dag 28 van eerste cyclus, dus een goed begin lijkt mij. 
Tel ik dan vanaf vandaag weer als dag 1? Of vanaf morgen dag 1, vandaag laatste dag als dag 28? Ik werd pas rond uur of 17/18 ongesteld. 

Tulpje; Nu zie ik je foto wel. Ik heb ook keertje getest met de ovulatietesten van kruidvat maar ik vond ze niet echt fijn. Ik heb de ronde daarna getest met de sensitest ovulatietesten (dipsticks) en dan de extra gevoelige. Wel even wennen, omdat ik altijd een licht 2e streepje had maar ik had echt een duidelijke knalstreep tijdens mijn LH-piek. De 2e streep moet even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep. 
Deze ronde heb ik geen ovulatietesten gebruikt. 
Veerveer; De 1e dag dat je ongesteld wordt tel je als dag 1. Dus in jou geval is vandaag de 1e dag van je cyclus. 

Kriebelbeestje; Ik herken dit, sinds gisteren ook veel last van afscheiding, nog nooit zo gehad. Rommelende darmen en opgezette buik valt mee. Ik kan alleen niet naar het groot toilet terwijl het al wel een aantal dagen is geleden (sorry voor de details). Weet niet of dit uberhaupt een symptoom is. Mijn NOD is 6 februari. 

Ik doe ook aan het langer blijven liggen sinds de vorige ronde. Maar ik let bewust ook al een dagen voor mijn ei op de cafeine en voeding, zelfs bij mijn man hahah. Geen idee of het werkt maar het kan in ieder geval geen kwaad. 
@Facha, ik test niet met mijn man erbij. Inderdaad ik wil dat het een verassing is. 
@lapjesendraadjes, gelijk heb je dat het leuk moet blijven. En er zijn zat dames die nergens op letten en niet bezig zijn met zwanger worden waarbij het gewoon lukt. 

Terug
Bovenaan