Nod februari

framboos ik weet het nog niet. Misschien vrijdag of zaterdag pas. Heb het hele weekend feestjes en uiteten maar wil aan de andere kant ook niet gelijk niets meer drinken want het valt gelijk op. En iedereen let al zo op elkaar want in onze vrienden groep zijn er nu 3 zwanger. En 1 vermoeden we dus anders ben ik nr 2 van de vermoeders haha
Wanneer ga jij testen?

Kriebelbeestje: je NOD is morgen toch? Ga je pas vrijdag testen? Wauw echt knap! Ik zou inderdaad voor die feestjes testen dan weet je of je een borreltje kan drinken;-)

Naliefa: ik blijf inderdaad ook minimaal 10/15 min liggen. Ik probeer het ook in de avond te doen i.p.v. ochtend. Dan blijf ik de hele nacht liggen haha. Ik drink wel lekker 2/3 kopjes koffie. Ik wil niet alles opgeven. Verder slik ik multivitamine, foliumzuur en tarwekiemolie na mijn ei. Ik probeer na ei sprong niks meer te drinken omdat het misschien slecht is voor de innesteling. Ik ben gek op een wijntje dus als de rode duivel komt dan schenk ik wel gelijk een glaasje in  
Nu ronde 7 en weer het gevoel dat het deze ronde weer niet raak is. Ik voel net als alle andere rondes 0 kwaaltjes. Geen gevoelige borsten of steekjes in mijn buik. Helemaal niks! Ben bang dat we naar ronde 8 gaan. Klinkt misschien gek maar had nooit gedacht dat het zo lang zou duren. En dan nagaan dat andere soms wel 2 jaar bezig zijn. Pff sorry even negatief hier! Zou graag gevoelige borsten of iets willen voelen! 

Nog een vraagje! Iets waar ik beetje onzeker over ben... Hoe doen jullie het met sporten? Ik sport namelijk zelf 3/4 keer per week. Krachttaining maar ook conditie. Vanaf een aantal dagen na mijn ei tot NOD zei mijn man dat ik geen heftige sporten moet doen. Mijn lichaam komt dan “overlevingsmodus” en is dat lastig voor innesteling. Ik weet niet of ik het hier mee eens ben. Ik vind het ook lastig om dit op te geven. Nu doe ik steeds wat rustige sportlesjes zoals yoga enz maar ik heb het gevoel dat ik aan het overdrijven ben om tot NOD niet of nauwelijks te sporten. Hoe doen jullie dat? Of wat denken jullie?

Naliefa ik had bij m'n eerste zwangerschap ook negens last van voor mijn nod! Alleen een heel klein soort menstruatie achtig krampje waardoor ik dacht dat ik ong ging worden... verder was ik niet misselijk, geen gevoelige borsten helemaal niks. Is lastig he als je al zoveel teleurgesteld bent geweest de afgelopen maanden! Elke keer hoop je zo erg dat je niet ong word en als je dan ong word ben je zó teleurgesteld... ik ken dat nog wel van het proberen bij de eerste. Maaaar het kan zomaar ineens wel zijn! Dus probeer positief te blijven! Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden
Wij zijn nu bezig sinds december voor de 2e.. dacht zondag ong te moeten worden maar ben nog niet.. Ik denk morgen dan want mijn testen zijn omowit helaas.... 

Ik mag mij ook melden, voor ronde 2 dan. Op cd37 eindelijk ongesteld geworden. Dacht dat mijn lichaam niet zo last had van ontpillen na de minipil, maar wat kan ze je weer verrassen niet? ?? 
We gaan vrolijk verder! Kan nu tenminste met een gerust hart biertjes drinken hier in Oostenrijk op de piste ?? 

muts , ik heb altijd zo'n lange cyclus. Als je dit eenmaal gewend bent dan let je er niet eens meer op. Maar het is wel irritant zo lang hoor. Ik heb ook een meer 53 dgn gehad . Heb nog nooit zoveel testen gedaan.. helaas allemaal negatief. 
 Bij mn dochter teste ik ook pas n 6 wkn positief. Vreemd.
Krekeltje Sporten maakt volgens mij niets uit. Ik doe ook 3 tot 4 x id week kracht en deed ik voor mn 1e zwangerschap ook. 

Krekeltje ik deed tot een jaar geleden aan bodypump. Pas toen de docente 3 maanden zwanger was ging ze iets rustiger aan doen. Jouw sporten vind ik zelf niet zo extreem hoor! Ik kan mij voorstellen dat als je aan boxen zou doen of een andere sport waarbij je buik geraakt zou kunnen worden, dat je dan misschien iets anders wilt doen. 
Sporten is leuk en geeft ook goede stoffen af, waardoor je je fijn voelt. En volgens mij is dat goed voor je, als je je lekker in je vel en geest voelt! En trouwens, veel vrouwen sporten ook tijdens hun zwangerschap. Het lichaam geeft vanzelf aan wanneer het allemaal te zwaar wordt. 

Terug
Bovenaan