Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Woehoeeee gefeliciteerd bezig bijtje en miemaa!! Geniet ervan zo fijn voor jullie!
Succes de rest die op de slachtbank zit zo spannend is die tijd !!
Hier nog steeds geen knaller op mn ovulatietest. Zit vandaag op dag 18. Denk mocht het nodig zijn ik volgende maand zonder testen doe ben er nu zoveel mee bezig.
Ik heb ook het idee dat er weinig verandert wat betreft afscheiding, zien jullie hier daadwerkelijk verschil in rond je vruchtbare dagen?
@yfkee ik heb precies hetzelfde ? ik had gister wel n heeel heel licht streepje maar nog steeds geen knaller. Wel verlies ik veel afscheiding, maar niet echt dat witte dradige doorzichtige waar iedereen het altijd over heeft hadden jullie dat wel zwangeren ? We klussen nu wel regelmatig en hoop dat het toch gelukt is ondanks ik geen positieve ovulatie testen krijg . Sinds gister avond wel buikpijn. Dus misschien een late ei sprong dat die straks positief is. Succes meid
@babyAD: rond mijn eisprong heb ik altijd wat krampen in mijn buik, andere (meer) afscheiding en afgelopen 2 maanden ook echt pijnlijke tepels (alsof er spelden in prikken). Zodra mijn eisprong is geweest, verdwijnen deze klachten weer. Dus het zou best kunnen dat je eisprong er aan het komen is!
@bezig bijtje en @miemaa gefeliciteerd!!!
@framboos ik zit nu op dag 41 en vanmorgen ook een test gedaan, negatief. Ik weet nu wel zeker dat ik niet zwanger ben.
Tulpelientje; Dat is zo balen he, die onzekerheid. Hoe weet je dat zeker? Heb je vaker een onregelmatige cyclus?
Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen dat ik niet zwanger ben ondanks de negatieve testen. Kheb nog een klein beetje hoop, omdat deze cyclus echt heel gek verliep en ik nu te vroeg aan het testen ben. Wachten wachten wachten en ooh daar ben ik zo slecht in..
@framboos ik heb 1 x eerder cyclus van 42 dagen gehad. Heb verder ook geen duidelijke symptomen.
Heb er nu wel even moeite mee.. gisteren vertelde iemand in de familie dat ze zwanger is. En ik dacht gelijk ooo nee dit zou ons jaar zijn!! Egoïstisch he haha.
bezig bijtje en miemaa. Van harte gefeliciteerd allebei. Geniet van de mooie tijd die komen gäat.
Tulpelientje en framboos. Hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie. Weet hoe killing wachten is zonder positief nieuws.
Tulpelientje; aah oke. Symptomen vind ik altijd lastig, de ene vrouw heeft allerlei symptomen en de andere vrouw helemaal niet. Buiten dat hun menstruatie uitblijft.
Ik heb nu ook niet echt duidelijke symptomen denk ik. Weet ook niet goed wat ik moet voelen. Zit echt te denken om morgen gewoon bloed te laten prikken op mn werk. Maar ben ook bang voor de eventuele teleursteling.
Snap dat je daar moeite mee hebt, ik heb dat ook. En voel me dan zo slecht dat ik die gedachte dan heb op dat moment. Maar ik kan er gewoon niks aan doen.