NOD in juli

Hoi meiden en nieuwe meiden,

Ben donderdag ongesteld geworden, pffff erg jammer.

Heb me voorgenomen om er deze maand niet te veel aan te denken. ik maak mezelf gek!

Ik ga proberen om een instelling te krijgen komt wel is het leuk komt het niet dan niet!!

Allemaal veel succes.

Liefs mirjam

Hey Daffy & Mirjam,.. wat jammer meiden. Zat hier ook voor jullie echt met m'n vingers gekruist. Het is soms zo moeilijk hé? We weten allemaal dat zwanger worden niet iets is wat je "eventjes" voor elkaar krijgt, al lijkt dat soms wel zo bij anderen en al hoop je toch dat het stiekem bij jou ook zo snel zal gaan. En dat probeer je dan ook in je hoofd te houden, maar de spanning is elke keer weer zo hoog; "zou het gelukt zijn". Daar ontkom je haast niet aan, en dat is moeilijk van je af te zetten. Je staat alweer dááágen te vroeg met je testjes klaar omdat je het gewoon wilt weten! Hadden we maar het geduld om te zeggen; weet je wat, ik zie wel en als er ineens een grote bult op m'n lichaam verschijnt, dan weet ik dat ik zwanger ben, hoera! Nee, zo werkt het helaas niet,..
Volgende ronde hopelijk beter voor jullie meisjes!

Liefs, Liset

Ah wat jammer meiden!!!

Ik heb nog steeds pijnlijke borsten, ze zijn ook een stuk voller. Ben wel benieuwd! Heb stiekem een beetje goede hoop!!!
Maar we gaan morgen op vakantie, dus ik ben een hele poos niet online!
Pas een week voor mijn volgende NOD zijn we weer thuis.
Succes allemaal!

Maartje succes en fijne vakantie!
Meiden, ik heb trouwens een nieuw topic aangemaakt op het "zwanger ZIJN" forum:
"Gezocht: Tips van Zwangeren!"
Wie weet hebben we er wel wat aan.. Want wie kunnen je beter vertellen hoe ze zwanger zijn geraakt dan de zwangeren zelf!
Moet je echt even lezen, staan leuke tips en reacties bij!
Liefs, Liset.

Hey meiden,

Maartje heel veel plezier op vakantie geniet ervan!! en veel succes meid wie weet gebeurt het wel op vakantie.. hihi

hey liset ik heb het gelezen hoor heel goed van jou wie weet hebben we er wat aan..

Hey daffy balen he? maar goed op naar de volgende ronde he..!

Fijne avond allemaal

Hallo allemaal!

@ Daffe en Mirjam Jammer zeg! Ik zal meeduimen volgende keer! Op naar de volgende ronde!

@ Maartje, ik ben benieuwd, laat het ons weten he ;). In ieder geval een fijne vakantie!

Zijn er nog mensen met nieuws?!

liefs,

Janna

ps: Nog steeds niet ongi, heb met mn man afgesproken om nog een week te wachten met testen. Dan is het 6 weken... Vrijdag gaan vrienden van ons trouwen, dus het zou wel leuk zijn om het dan te doen, maarja als hij negatief is is het een minder leuk begin van de dag... Moeilijk moeilijk...

Nou Janna spannend, aan de ene kant zou het super zijn als de test vrijdag positief is, dan straal je op die bruiloft de hele dag maar inderdaad bij een negatieve test zou je best wel eens chagerijnig kunnen zijn die dag en dat is natuurlijk ook niet leuk.
Hier geen nieuws, ik heb in de maand juli 2 x kans, 1 juli werd ik ongesteld dus we kunnen nog een keer op 29 juli.
Deze week moet mijn vruchtbare week zijn, ik ben sinds gisteren weer met ovulatietesten begonnen, verleden maand was de test op dinsdag onwijs positief dus ik ben benieuwd of het morgen weer zo is maar dan blijven we gewoon nog even doorklussen wat dagen langer want daar was het afgelopen keer niet van gekomen en misschien daarom werd ik weer ongesteld??
Dit is ronde 6 voor ons, we gaan voor ons derde kindje

Hallo allemaal,
@ Daffy en Mirjam; zet mijn naam er ook maar bij, want ook hier weer een domper...vanavond begin van mijn menstruatie gekregen. Was al voorbereid, want mijn basale temperatuur was gisteren 0,2 lager en vandaag nog weer eens 0,2. Menstruatie zal morgen wel doorzetten. Baal ontzettend......al mijn vriendinnen hebben al 1 of 2 kinderen.......ben gewoon jaloers. Ronde 9 staat alweer voor de deur. Volgende week uitslag van het sperma onderzoek van mijn man, wel spannend. Sorry, maar ik moet mijn frustratie even kwijt.
@ Maartje en Janna; toi, toi, toi. Ik hoop dat jullie wel succes hebben!
Groetjes,
Julia

Terug
Bovenaan