NOD in juli

Hey Naatje, gefelicteerd meis! Wat fijn voor jullie!
En Bobbian, gelukkig heb je nog een kans deze maand en dan hopelijk beter nieuws. Ik mag over een paar daagjes gaan testen. Gelukkig een druk weekend om mezelf bezig te houden.. :)

He Naatje Gefeliciteerd helemaal Super!
Wat mag jij al vroeg voor een gesprek bij de vk..

Bobbian jammer meid, ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt.

Hier nog een weekje wachten

Hey meiden,
Voel me vanmorgen niet zo lekker. Kreeg nu net vreselijke krampen heel laag in mijn onderbuik echt alsof ik ongesteld moet worden. (3 dagen voor mijn nod) Dus ik meteen naar het toilet gerend. Heel lichtbruin bloedverlies. De pijn was echt heel heftig dat ik er even bij ben gaan liggen. Na nog geen tien minuten zakte deze vrij snel weer weg alsof er niets was gebeurt... Daarna nog even wezen "broekloeren".... niets meer. Wat denken jullie? Ik schrok eigenlijk wel een beetje..

Hoi meiden

ik heb het ook weer gevonden en wat een ROT FORUM is dit! totaal niet overzichtelijk en de topics zijn niet te vinden! geen volgorde zit erin

@ Naat; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet er lekker van!

@ Liset12: ja we lopen inderdaad gelijk op. ik heb sinds vorige week al een soort van ongi krampjes. Af en toe maar. Maar ook vandaag. Kan natuurlijk van de aankomende ongesteldheid zijn, maar hoop natuurlijk anders. Heb iin alle ongeduldigheid vanmorgen een test gedaan met een gewone test omdat ik een 'voorgevoel' had. uiteraard negatief, ik wacht nu gewoon tot de nod. mocht ik dinsdag niet ongesteld zijn, ga ik woensdag testen.

het is dus nog spannend en kan moeilijk wachten.

groetjes

kristel/ kadwiel

Hey Kadwiel,
Bedankt voor je bericht. Ja ik wil ook echt wachten met testen tot woensdag. Eerst maar eens kijken wat er verder gebeurt. Of het bloedverlies doorzet of dat het stopt. Maar ben altijd regelmatig, altijd een cyclus van 26 dagen. Dus daarom vond ik het zo raar,dit is de eerste keer dat ik 3 dagen eerder ongesteld word. Nou.. even geduld hebben maar weer, dat is inderdaad het moeilijkste gedeelte. Ik duim voor jou ook hoor meid!
Groetjes!

Hoi Liset,
ik zie net je berichtje over bloedverlies! wat schrikken zeg! even afwachten maarm, wel gunstig misschien dat het weer opgehouden is?

Ik dacht vanmiddag dat ik ook ongesteld zou worden.flinke krampen en dacht echt dat het voor deze maand voorbij was. en net tijdens het boodschappen doen!!!!!

gelukkig nog geen spoor van de red devils, maar de spanning (zeker met de krampen) neemt toe. Echter heb ik de hele week al last van af en toe krampjes!

we zullen zien.

Terug
Bovenaan