NOD in juli

Nee de lijst doet het inderdaad niet meer nee..!! jammer hoor!

Nou heb deze ochtend weer is een testje gedaan maar negatief natuurlijk! op naar de volgende ronde maar weer. jeetje wat kan je lichaam je toch voor de gek houden.

succes allemaal groetjes mirjam

Hallo meiden,

hier nog alles rustig, geen red devils,maar voel me wel goed voor de rest. Toch vind ik het super spannend. ik wil pas een woensdag testen, dus morgen wordt een zware dag. ik duim dat mijn ongi weg blijft.

helaas ligt mijn moeder in het ziekenhuis (ze heeft kanker en hebben we slecht nieuws te horen gekregen.

later meer

xxx
kristel

Hoi Kristel!
Wat erg van je moeder, ik heb een soortgelijke sitautie, ook mijn moeder is erg ziek. Ze wordt niet meer beter.
Ik wil zo graag dat ze een evt. baby nog zal zien!

Sterkte morgen! Het is zo moeilijk om je in te houden met testen vind ik altijd (ik heb er ook al zoveel verspild!).

@ Kristel: Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd met je moeder. And I'll keep my fingers crossed for you met je test!
@ mirjam: Meissie wat jammer, balen zeg. En ja, dat je lichaam je in het ootje kan nemen, daar weet ik alles van! Het lijkt af en toe wel alsof het zich aan het klaarmaken is voor het moederschap waardoor je denkt dat je zwanger bent. Alsof je lichaam mee reageert op wat jij graag wilt. Maar ik vind het wachten altijd het ergste, zo tussen je eisprong en je nod in. Vreselijk!
Dus als het dan weer duidelijk is (red devils) kun je je in ieder geval weer focussen op de volgende eisprong, ook al is het natuurlijk even flink balen en zitten de traantjes je soms hoog.
Maar om de positiviteit erin te houden (we geven niet zomaar op natuurlijk : en lachen is gezond!) ga ik in mijn derde ronde maar eens die nieuwe theorie uitproberen! (Het grote nieuws van laatst; elke dag sex hebben in de week voor je eisprong verhoogt de vruchtbaarheid van je man!) Eerst deden we het braaf om de 1 of 2 dagen in de week ervoor en op de dag van.. Nou, dat heeft niet geholpen, dus nu gaan we met grof geschut het slagveld in! haha.. En denk dat hubby dat helemaal niet zo erg vind... :) Heb nog wel wat leuke lingerie in de kast liggen ook, haha!

hey meiden!
ik zit in enorme spanning. momenteel zit ik de uren af te tellen. Meestal kan ik mijn klok gelijk zetten met ongesteldheid en wordt ik altijd rond 10.00 uur ongesteld. Tot zover nog geen spoor te vinden (of misschien terwijl ik dit schrijf is het de goden verzoeken?).

Wel een rommelende buik met krampjes onderaan en darmen.

Ik ben enorm zenuwachtig en durf gewoon nog niet te testen. Ik heb de afspraak met mijn vriend dat we samen gaan testen, gelukkig is hij vandaag vrij...
ben benieuwd hoelang ik het nog volhou. hoop ieder geval tot 11.00 uur

krampjes geven me geen fijn gevoel, maar het voorlopig uitblijven van de red devils wel!

we zullen zien.
keep you posted!

groetjes

ik ben toch niet de enige die in de stress zit? of hebben de andere dames de weg naar het nieuwe forum nog niet gevonden?

Hallo allemaal!

Heb ook mn Nod in juli! Ik heb alleen geeeeen idee wanneer. Ben erg onregelmatig ongesteld, vorige keer wel 4 weken, keer daarvoor 6. 7 Juni was eerste dag dat ik voor t laatst ongesteld was.

Hoe stel je dan je NOD vast?

groetjes!

Kristel en maartje veel sterkte gewenst in de komende tijd.

Kristel en heb je al getest??

Janna ik zou het gemiddelde en of de langere cyclus aanhouden.

Terug
Bovenaan