NOD in juli

Hey hallo,

@ liset wat vervelend zeg van het bloedverlies is het nog doorgezet?

@ naat van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik voel me vreemd ik kan woensdag pas testen, ik ben duizelig en met vlagen misselijk heb krampjes in me buik en een vol gevoel..! zwangerschapsklachten zou je denken.. hmm ik geloof er niet in maar we zullen zien.
Jeetje wat zou het geweldig zijn zeg.

Groetjes en een fijne avond allemaal

Hey meisjes,
Bedankt voor jullie berichtjes, helaas zijn de krampen geen goed voorteken geweest. Ik ben 3 dagen te vroeg ongesteld geworden (terwijl ik altijd excact op tijd was) en veel heviger dan normaal. Vanwege de heftige krampen en het overvloedige helderrode bloed zou ik haast denken dat het een mini miskraampje geweest is. Met mijzelf gaat het wel goed hoor. Ik kijk gewoon weer uit naar een nieuwe ronde. We willen natuurlijk graag een kindje dat goed en gezond ter wereld komt en is tenslotte pas ronde 2. Ik vraag me nu alleen af. Moet ik nu gewoon weer 26 dagen voor mijn cyclus aanhouden vanaf zaterdag ipv as dinsdag? (Ik kreeg gisteren natuurlijk de R.D.'s). Dat zou betekenen dat ik deze maand nog een kansje heb, mijn nieuwe NOD zou dan op 30 Juli uitkomen. Verder blijf ik natuurlijk weer mee hopen voor jullie deze maand! Kadwiel en Mirjam, ik hoop dat jullie "symptomen" op goed nieuws uitdraaien!

Liefs, Liset

Hebben we nog een tabel die het doet meiden?
Liset12 - kindje 1 - ronde 3 - NOD 30 juli

Hoi allemaal,

Ik doe ook graag mee in dit topic. Ik had een late ovulatie, dus mijn NOD is van eind juni doorgeschoven naar 12 juli (cyclus van 45 dagen). Dit is ons 1e kindje en de 1e ronde na twee maanden ontpillen. Ik vind het wachten echt super spannend en moet mezelf echt dwingen om te wachten met testen tot zondag!

Groetjes,
Daffy

hey meiden,

@liset wat jammer zeg dat je te vroeg ongesteld ben geworden..! gelukkig heb je deze mnd nog een 2de kans of niet? ik zou als ik jou was wel de langste cyclus pakken als uitgaanspunt!

@ daffy gezellig dat je er ook bent, heel veel succes en hahah ik test bijna iedere mnd eerder dan mijn nod ik kan het ook niet zolang volhouden hoor..!

Mijn nod is woensdag maar heb al wel een digitale clearbleu test liggen die je 4 dagen voor je nod kan uitvoeren.. voel me anders dan anders, of ik het me verbeeld weet ik niet die kans is groot want als je iets heel graag wilt dan ga je die dingen vanzelf voelen. hmmm maar met vlagen misselijk en een beetje gevoelige boobs kan je, je toch niet echt inbeelden denk ik nou we zullen het zien misschien test ik morgen vroeg wel hihi ik hou jullie op de hoogte..

Groetjes en liefs mirjam

oja heb mijn veranderd in mirjamzeeland want volgens mij was er al een mirjam die mirjam73 heete! bye bye

@ kadwiel hoe is het met jou? sorry dat ik het niet eerder vroeg! moet ook zo wennen aan dit forum!

Groetjes mirjam

Nou de lijst doet het niet meer dus dat is erg jammer.
Iedereen succes

Terug
Bovenaan