NOD in september

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Onewish
23
1e
1e
2

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e

5

Nikita1234
...
1e
1e
5

Daan
26
1e
3e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Happy
32
2e
...
7

Joepie
25
1e
7e
8

Marie        
25
1e
14e
10

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Sahiton
33
2e
13
?
gyn 19-8

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Babeken
25
1e
10e
18
Welkom Nikita!

Hey meiden,

Nikita: welkom, gezellig!

Moontje; kan je helaas niet helpen (ik lig zelf ook regelmatig overhoop met computers , maar bij mij is het tot nu toe goed gegaan met deze site, zou niet weten wat je anders zou kunnen doen.... hoop dat het vanzelf beter zal gaan, wel frustrerend zo!)

Hopje 1980: zou goed kunnen dat het wat met mij eisprong te maken heeft gehad, want  eisprong zou rond woensdag zijn geweest en woensdag en donderdag had ik last van die knorrende maag....

Nog kwartiertje en dan heb ik weekend! Joepie! Fijn weekend allemaal!

Liefs lien.

Hoi!

Ga alles vlug doorlezen en snel antwoorden, want we gaan straks een avondje bowlen...
Heb vandaag mijn ovutesten van sensitest ontvangen. Maar moet nu nog wachten tot 27 aug om te beginnen testen. Aftellen geblazen dus

Moontje, ook geen idee wat het probleem is hoor...

Ilona, ik heb geen last van haaruitval...maar lijkt mij ook wel ontpillen hoor!

Nikita1234, welkom hier! En bovendien succes!

Groetjes en zal tot morgenavond zijn, want we gaan morgen een dagje naar een dierenpark (tenminste als mijn pa er trug bovenop is, die heeft deze namiddag een redelijk serieuze epilepsie aanval gehad GRRRR )

Babeken

Nou wat is het rustig de laatste tijd hier!!!
En de vakantietijd is nog wel voorbij..

Of stilte voor de storm!!?? hahah dat we dadelijk allemaal
zwanger zijn!!!

ach ik heb eigenlijk ook weinig nieuws, haha
Het grote wachten is rond 4 september he...
met mijn lichaam is het nu weer erg rustig, eisprong gehad
(volgens mij dus gevoeld) en de droge periode breekt weer
aan, hahahha

Hallo allemaal!!

Zo ik ben weer bijgekomen van mijn kleine nichtje, ze kwam bij mij slapen voor het eerst!!! Ze is pas 9 maanden oud! Super leuk!!! Nu heb ik er nog meer zin in, ondanks de 2 ongelukjes.....ze had zich 2x helemaal onder gepoept...  Als ze daarna weer lacht is alles weer goed! Ik hoop dat we binnenkort allemaal dit mogen ervaren van onze eigen kleine mopjes!! Wat leuk was om te zien, toen mijn nichtje er was, dat mijn vriend er ook zo super leuk op reageerde...hij is er gelukkig nu ook echt aan toe.

He Babeken, wat vervelend van je vader, je zult wel erg geschrokken zijn. Is het al beter met hem? Hopelijk voor je!

Laatst schreef ik dat ik dacht dat ik ongi was en daarna niet meer, inmiddels ben ik wel weer ongi, het zal wel in 1e instantie niet goed doorgezet zijn of zo, maar nu dus wel en na het weekend gaan we er voor met klussen, joepie, ik kan niet wachten!!

Fijn weekend nog !!

XX

Hoi!

Happy, vervelend hé zo moeten wachten... Maar ja daar kunnen we helaas niks aan veranderen.

Haha Suzzy, goed kunnen oefenen dan!!!
Met mijn vader gaat 't al veel beter, maar hij was nog niet goed genoeg voor onze uitstap. Die is dus uitgesteld, we zijn in plaats van de uitstap dan maar gaan shoppen.
Het was dus een kostelijke dag! Maar ja, heb weer superveel nieuwe kleren... Beetje verslaafd aan kleding kopen.
Alvast veel klusgenot en klussucces! Bij ons begint het klussen ook zo ergens eind volgende week!

Amai het is hier idd héél stillekes!

Slaapwel en tot morgen!

Babeken

Hey meiden,

Inderdaad nogal stilletjes hier (maar dat zal vanaf sept. vast veranderen!), hoop op vele goeie berichtjes dan!!

Babeken; sterkte met je vader, hopelijk herstelt hij snel weer!

Suzzy; is genieten met zo'n kleintje he?! Donderdag heb ik hele avond met baby (3 weken) van vriendin in armen gezeten.... zoooo lief!! En gister met baby van andere vriendin (8 weken oud) ook super schattig! En het leuke is om te zien dat mijn vriend er ook helemaal weg van is, terwijl hij voorheen altijd zei dat hij kindjes pas leuk vindt als ze gaan lopen, praten etc. Mannen hebben volgens mij altijd wat minder met baby's dan vrouwen.. Maar de laatste tijd is mijn vriend toch ook wel erg vertederd als hij zo'n kleintje ziet (tja en dan smelt ik natuurlijk helemaal!!!!!!!!!!!!!!).

De kans dat het bij ons dit keer raak zal zijn is wel heeeeel erg klein (doordat we niet fit waren allebei maar 1x geklust tijdens vruchtbare periode, maar ja blijf toch beetje hoop houden dat het toch net raak zal zijn, gelukkig meteen begin sept. (3) NOD dus hoef niet heel lang te wachten (en daarna vol goede moed weer verder!!). Hoop alleen dat we halverwege sept. niet te moe zijn om te klussen (we krijgen dan nl de sleutel van ons nieuwe huis en moeten daar flink aan de slag (ook klussen, maar dan anders haha). Ach ja energie maar verdelen tussen beide vormen van klussen!

Succes allemaal en tot snel!

Liefs lien.

Terug
Bovenaan