NOD januari 2019

Ik sluit me ook graag aan! Afgelopen donderdag ongesteld geworden en teleurgesteld.. Volgende NOD is 3 jan. Inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen. Lees graag mee :) Toi toi toi allemaal!
 
Hoi hoi, ook ik sluit mij hier graag aan. Mijn NOD is 4 januari, wordt ronde 2 voor ons. 
Nu weer even rust, afgelopen week vond ik erg spannend met wel of niet zwanger. Was er meer mee bezig dan mij lief is ;-) . 
 
Ik lees en praat ook graag mee!
Eerste ronde wrs gemist. Gister ongesteld geworden.
Hoop vanaf nu de boel goed in beeld te krijgen en te hebben met ovulatietesten e.d. ik heb geen idee hoelang mijn cyclus is al is die wel redelijk regelmatig geweest toen ik mijn spiraaltje nog had (want daarmee was ik gewoon nog ongesteld).
Volgens de huidige kalender app zou ik 2 januari NOD moeten hebben als het raak is. Zou super leuk zijn want dan hebben we een kestbaby gemaakt en kan ik wellicht een positieve test laten zien als we precies 8 jaar samen zijn
 
Zo... ik ben even een paar dagen offline geweest en dat heeft me goed gedaan zeg! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik in de eerste anderhalve week van mn cyclus (=als ik ongesteld ben en 5 dagen daarna) niet op het forum kijk en een wijntje mag drinken als ik daar zin in heb. Dat helpt mij dus echt om er even niet zo mee bezig te zijn... 
Leuk om te merken dat er zo veel gelijkgestemde meiden hier zijn (of toch niet, want eigenlijk zaten we liever allemaal met een bolle buik?). Maar in ieder geval fijn om weer ervaringen uit te wisselen. Ik heb even bijgelezen. Tanteannie landen waar het zika-virus heerst. Heel herkenbaar!! Wij zijn ook onlangs in Azië in zika-gebied geweest. Dat was ook de reden om onze kinderwens uit te stellen. Eigenlijk wilden we in juni al beginnen, maar aangezien we eind augustus naar zika-gebied gingen, hebben we het tot nu uitgesteld. En jaa.... 2 maanden duren daarna nog verschrikkelijk lang!
Dropsleutel leuke naam! Krijg ook meteen zin in dropsleutels, al lig ik nu net in bed haha. Wat ovulatietesten betreft: ik begin er deze maand mee. Heb online zo'n calculator ingevuld en ik (met een gemiddelde cyclus van 30 dagen) moet op dag 13 beginnen met testen. Toch ook al best spannend ofzo... vind je niet?
En de multivitaminen: Ik was begonnen met de kruidvat pillen, maar vond ze zo groot. Ze bleven een beetje in mn keel hangen. Toen na veel goede verhalen overgestapt op de etos zwanger worden, maar als ik die sochtends neem (je moet er twee per dag nemen) word ik heel misselijk. Dus ben nu op zoek naar een liefst niet te dure, goede multivitamine die je maar 1x per dag in hoeft te nemen. Iemand tips?
Het baby/zwangerschapsvirus heeft me al flink te pakken. Op aliexpress heb ik al zo veel leuks gezien?? maarja... kijken kijken.... heb tot nu toe 1 pakje gekocht met daarop: daddy is my hero. Die wil ik samen met de test inpakken om het mijn vriend te vertellen. Hebben jullie al een idee hoe je het je partner wil verklappen?
 
Ik meld me hier ook weer. Zondag ongesteld geworden na een cyclus van 50 dagen.. Heb vrijdag een afspraak bij de dokter ivm mijn lange cyclus. In feb ben ik gestopt met de pil en toen was mijn cyclus elke keer tussen de 28 En 31. Vanaf aug ineens 2x 48 en nu dus zelfs 50. Maak me dus wel een beetje zorgen. 
Dit wordt onze 3e ronde. Vorige ronde begonnen met ovu tests, maar ben nog zoekende in welke ik fijn vind en wat ook nog betaalbaar is enzo aangezien ik niet weet of mijn cyclus zo lang blijft of dat de eisprong toch ineens weer eerder is. 
Ik heb overigens ook al een rompertje en een speelkleed verstopt om mijn man te verrassen als het zo ver is Haha. 
 
Ik meld me ook hier. Vandaag erg teleurgesteld. Het is wat eerder in deze groep werd gezegd, zo vlak voor kerst hoop je er toch extra op.
Mijn hormonen zijn ook een beetje van slag. Symptomen die ik normaal voor mijn NOD krijg, krijg ik nu pas tijdens mijn menstruatie.
Afgelopen maand niet veel op het forum geweest en geen testen gebruikt. Wat betreft rust beviel dat prima. Ik twijfel nog of ik komende maand wel testen ga gebruiken. Ik denk het niet. De rust vorige maand was prima en we maken het gewoon om de dag gezellig. Overigens ook een goede tip voor andere dames die er teveel mee bezig zijn. Rond 10 december verwacht ik mijn NOD.
 
Ik meld me helaas ook weer. Idd wat jullie zeggen: ik had dit jaar ook met een groot cadeau willen afsluiten, maar helaas... Hopelijk kunnen we allemaal het nieuwe jaar goed beginnen met een positieve test! :)
 
Ik twijfelde of ik wat zou plaatsen. Maar doe het toch. Weet niet hoeveel ik meeklets. Ik moet zeggen dat ik het er beat moeilijk mee heb ondanls we nog niet eens lang bezig zijn..
Even me verhaal voor de mensen die me niet kennen.
Ik ben 28 me man 32. Ik heb een stiefdochter van 3 en voor mij dua 1e kindje.
Eind aug is me spiraal verwijders en begin sep al me ei gevonden netjes 12 dagen erna ongesteld ik wist dus nog me cyclus niet. Ronde erna bleek ik al zwanger te zijn! Nooit verwacht maar helaas met 4+2 een mk. Hierdoor was me cyclus 32 dagen en wiat ik dus nog me cyclus duur niet. Als ik vanaf me ei 12 dagen was, was die cyclus 27 dagen en als me ei 2 dagen later was(wist het niet zeker) dan 29 dagen. Maar goed mk... het heeft 5 weken geduurd voor ik weer een eisprong had en na 12 dagen weer ongesteld helaas.. dit was afgelopen maandag. En dus een cyclus duur van 48 dagen... na 4 maanden baal ik wel een beetje dat ik me cyclus nog niet weet maar wil ook absoluut niet een maand overslaan met proberen
Omdat ik een cyclus heb overgeslagen zitten we nu in ronde 4 2e na mk. 
Het gaat goed maar soms ben ik echt down. Was alles goed gegaan hadden we het de fam met kerst verteld en dat had nog gekund als het nu weer raak zou zijn... helaas niet dus. Ik heb gewoon nu domme angsten...
Het was raak hoelang gaat het nu weer duren of wat als het weer misgaat. Kan wel zwamger worden ja maar wat als het niet blijft plakken keer op keer of weer wat als de mk me cyclus overhoop heeft gegooid en ik standaard een maand oversla... dan heb ik maar 6 kansen in het jaar ipv 12... ik wordt er niet jonger op of me man en me stiefdochter wordt ook ouder.
Dit is dua ook de 1e ms na mk en ik moet zeggen hij slaat nergens op! Zondag had ik mox van rood en bruin verder op de dag bruin. Maandag rood dus dag 1 maar zo weinig dat ik maar 1x verband heb verschoond en vandaag exact hetzelfde met nog minder bloedverlies... ik maak me dus ook zorgen of dit wel normaal is... gister krampen maar vandaag niet. Had vanavond juist steken...
Ik heb mezelf ook genaaid met teveel hoop dat het weer raak zou zijn omdat je na mk meer vruchtbaar zou zijn... en omdat het gelukt was het vast snel wel weer zou lukken ook wel bang dat het nu erg lang gaat duren..
Zo mijn verhaal en angst en gezeur ?
 
Terug
Bovenaan