NOD januari 2019

mttm. ik zou ook inderdaad de huisarts bellen. en balen dat je ongesteld bent geworden, maar nu heb je weer duidelijkheid. een nieuwe ronde straks en met de kruiken die daiss voorstelt, wellicht gelijk een ronde die raak is.
 
Meiden, ik weet zelf niet wanneer mijn NOD is aangezien ik denk ik nog geen regelmatige cyclus heb. Doe dus hier wat kletsen en in de groep van februari.
 
Hier vanochtend nog een negatieve test op de 26e cyclus dag. Volgens de app een gemiddelde cyclus van 26 dagen, volgens mijzelf toch echt 28 ;). Maandag dus nog maar een x proberen. Vreemd genoeg deze maand ook geen positieve ovulatietest gehad, maar wel temperatuur stijging. Vanochtend helaas niet kunnen meten omdat ik me verslapen had en het me om 11 uur niet meer realistisch leek. 
 
Yeaaaahhh op 14DPO dikke posi test!!
Ben zo blij. Had eigenlijk vandaag moeten testen maar toch 1 dag voor nod feest ? hier ???
 
Veel succes allemaal met zwanger worden?
 
Na mijn bericht van gister bekeek ik mijn test later nog eens, bleek er een soort roze lijntje te zijn. Helaas ver buiten de tijd. Vandaag een nieuwe test gedaan; witter dan sneeuw. Morgen verwachte NOD. Ben benieuwd, ben bang.. zal wel weer een teleurstelling worden.
 
Terug
Bovenaan