NOD januari 2019

Hey meiden,
Ik mag goed nieuws met jullie delen! Vanochtend 1 dag overtijd positief getest! We zijn zo dankbaar! 9 maanden na de miskraam is het nu weer raak! Hoop zo erg dat dit kleine wondertje bij ons blijft.
Heel veel succes voor alle meiden die nog even moeten afwachten en ook heel veel sterkte voor de meiden die door gaan naar de volgende ronde!
 
9/10 dpo (cd26). Vandaag temepratuurdip. Ben bang dat ik dit weekend ook over mag naar het volgende topic :( Het is even wachten op de krampen vandaag of morgen. En dan door naar ronde 6. 
 
Meiden die nog even moeten wachten, succes ik duim voor jullie!
ik sluit aan bij nod februari. Vanmorgen ongesteld geworden op cd37.
gesprek met de dokter gehad vanmorgen (stond al ivm diverse andere dingen) mag het nog tot april de tijd geven, anders gaan ze onderzoeken doen.
opzich wel heel fijn om een stok achter de deur te hebben (bij ons in de familie hebben meerdere vrouwen moeite met zwanger worden, dus willen ze optijd onderzoeken gaan doen dan)
Ik hoop voor iedereen dat februari een goede maand mag worden?
 
Spannende tijd weer voor sommige meiden. Succes allemaal. 
Ik ga door naar februari. Vandaag toch eindelijk ongesteld geworden. Ik wist ook wel dat ik niet zwanger was, het was meer de vraag wanneer de menstruatie door zou breken. Gisterochtend had ik een heeeeel klein beetje bloed bij het afvegen, maar de rest van de dag niets meer. Vanmorgen weer een klein beetje, maar wel al iets roder. Nu begint het langzaam door te zetten. Ik schrok net wel een beetje. Bij het afvegen was het beetje bloed dat ik had, wel echt helderrood. Normaal is het een beetje donker van kleur, maar nu leek het een beetje zoals bloed bij een wondje. Kan dit wel gewoon of moet ik me zorgen maken? 
 
Mttm: ik zou het even in de gaten houden, hier smorgens niks aan de hand en zelfs niet met afvegen. Uur later zowat doorgelekt, helderrood... 
de huisarts vertelde mij dat als het donkerder was dat het vaak “ouder” bloed is...
En anders zeg ik altijd; liever een keer te veel naar de huisarts of bellen, dan dat je achteraf denkt; had ik maar.......
 
Bedankt voor je reactie JessyW. Je hebt ook helemaal gelijk. Ik wacht het vandaag af en anders morgen even naar de dokter bellen. Ik wist inderdaad dat donkerder bloed, oud bloed is. Daar zie ik ook elke maand wel het verschil tussen aan het begin en eind. Maar zo helder rood als nu, kan ik me gewoon niet herinneren dat ik al eens gehad heb. Maar het kan ook gewoon zo lijken. 
 
Balen voor de meiden die door gaan naar volgende maand... Is toch altijd weer een teleurstelling, vind ik.
Ik heb echt continu een heel raar gevoel ter hoogte van mn baarmoeder, maar heel anders dan wanneer ik ongesteld moet worden... Kan het niet echt omschrijven. Gisteren waren het meer hele kleine steekjes, maar nu is het een ander gevoel. Vandaag ook heel erg last van mn rug tijdens het shoppen.
LisaMartine gefeliciteerd! Super zeg!
 
Terug
Bovenaan