NOD januari 2019

Lisemartine: gefeliciteerd!!
Daiss dank je. T viel inderdaad wel mee. Wel afgelopen week pijn/steken onderbuik. Vervelend. Vraag me af of t door hsg komt. Wat balen dat t niet raak is bij jullie. Zeker na hsg heb je extra hoop he. 
Dit weekend/maandag NOD. Pff zo vreselijk dat wachten..  Ben ook minder op forum en dat helpt wel.  
 
Gefeliciteerd LiseMartine!
Hier heb ik inmiddels echt wel rugpijn en buikpijn. Steeds steekjes bij mn lies en pijnlijke tepels, klinkt bijna te mooi.  Afwachten of mn menstruatie zich gaat melden of dat het toch een wondertje in ontwikkeling is. Wil zaterdagochtend een vroege test gaan doen. Bij mn korte cyclus zou dat mn NOD zijn, gemiddelde cyclus zegt maandag. 
 
Thanx ja idd balen is het zeker. Deze ronde ga ik vooral heel veel kruiken gebruiken vanaf de eisprong. 2 vriendinnen van mij zijn zulke koukleumen en hebben altijd dikke sokken aan en iedere avond en nacht een kruik.. nou las ik dat je daardoor je baarmoeder xtra kan verwarmen waardoor een eitje zich beter wil innestelen . Geeen idee of het werk hun waren beide met allebei de kids 4intotaal binnen 3 maanden Zwanger.. en ach wat kan het kwaad met deze koude dagen!!!!!
lindje succes met wachten waarneer is je nod? Ik voelde deze ronde helemaal niks. Enkel op dag 9 hele nare zeren steken waardoor ik krom stond van de pijn en het daarom ook heb onthouden. Voor mij was het helaas niks. Hopelijk aangezien jij genoeg voelt dat het raak is. 
 
Mijn menstruatie is doorgebroken ? ik had een hoop kwaaltjes dit keer, maar dat zegt dus niets. Ik ga nu naar de 4e ronde, maar met een cyclus van 48 dagen. Vandaag of maandag de gynaecoloog maar eens bellen (heb een doorverwijzing). 
 
 
Diede awww :S  Fijn dat je een doorverwijzing gekregen hebt al. 48 dagen cyclus is niet niks. Dus gelukkig dat ze je niet een jaar laten doorsukkelen daarmee!
 
Terug
Bovenaan