NOD januari 2020

Dag allen,
In september begonnen (al in april gestopt met de pil) en vervolgens een ronde ziek geweest rond ovulatie (dus gemist), dus nu ronde 3. Dit voor een 2e kindje. Dochter is nu 19 maanden. Dacht vanavond wat steekjes te voelen en hoop dan een beetje op innesteling;). 1 januari is NOD! 
1 januari – Ltls – 35 jaar – 1e kindje – 1e ronde – cyclus 30/31 dagen
NOD 1 januari - Jane - 34 jaar - 2e kindje - 3e ronde - cyclus 28-29 dagen
NOD ? Januari – Jongemama – 24 jaar – 2e kindje – ronde 1 na MA – cyclus 27-29 dagen.
NOD rond 2 januari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 15 (3e ronde IUI) 
3 januari- KSAS- 32 jaar- 2de kindje – ronde 9 – cyclus 28 dagen
3 januari – Mienma- 29 jaar – 1e kindje – ronde 24 – cyclus 32 dagen
NOD 7 januari – Daniee XX – 25 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 34/35 dagen.
NOD 7 januari – Niempje – 30 jaar – 2 kindje – ronde 1 – cyclus 25 dagen
NOD 8 januari – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 36-37 dagen.
NOD 8 januari? – hetmeisje – 27 jaar – 2e kindje – ronde 1 na bevalling – cyclus 29 dagen? 
NOD 7/8 januari – Anne anne – 29 -2de kindje – ronde 3 – cyclus 30/32 dagen?
NOD onbekend – CJS – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus onbekend
NOD 12 januari – Anne Forum – 28 jaar – 2e kindje – ronde 4 – cyclus 31 dagen
NOD 13 januari – Zwaantje – 23 jaar – 1e kindje – ronde 10 – cyclus 28/29 dagen
 NOD 18 januari – Gietje- 31 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 dagen
Nod 25 jan- ikbendoutzen-29-1e kindje-ronde 4-cyclus zeer onregelmatig

Hey allemaal, 
Ik ben 24 december ongesteld geworden met een cyclus deze keer van 28 dagen.
Rot op je verjaardag maar goed.... 
Nu had ik die dag dus wel een stevige bloeding maar niet zo heftig als anders. Normaal moet ik de eerste 2 dagen om het uur veranderen van verband en nu dus niet. 
Ik kon makkelijk 4 uur wachten zoals aangeraden.
Vanaf 25december heb ik eigelijk amper nog iets van ongesteldheid gehad en vooral bruinig totaal niks rood meer.
Dit heb ik echt nog nooit gehad.
Zou ik effectief ongesteld zijn geweest og toch niet ?. 
Indien wel gaan wij nu ronde 31 in.

Hallo allemaal! 

Wat een leuk topic om hier alles zo samen te delen, mag ik mij ook nog melden? 
mijn NOD is 8 januari- volliefde- 24 jaar - eerste kindje - ronde 2 - cyclus +- 30 dagen.

@nroxy Ik zou misschien voor de zekerheid toch even testen? het klinkt wel heel kort voor een menstruatie.
Hebben meiden hier het om de dag gezellig of elke dag en waarom? Ik heb gelezen dat om de 3 dagen ook kan. Ik heb hopelijk mijn eisprong rond oudjaarsdag. En dan ben ik waarschijnlijk de week erop ongesteld.. hopelijk natuurlijk niet..
@volliefde welkom! Je nod is op dezelfde datum als die van mij. Ik hoop dat we niet ongesteld worden :) 

Nog meer nieuwe leden wat leuk! Hopelijk allemaal een mooi begin van het nieuwe jaar!
@nroxy, inderdaad misschien voorzichtig testen.. Wie weet!
Ik 3 januari nod maar ga oudjaars dag toch testen kan het niet laten ? merk dat ondanks dat het al de zoveelste ronde is ik iedere maand toch weer zo bewust ben van m'n lijf en ieder dingetje dat ik voel heel verwarrend altijd die 2 weken wachten! 

hetmeisje Ik heb de afgelopen 2 weken (vruchtbare periode) het met mijn partner wisselend om de dag en om de 2 dagen gedaan. Elke dag vinden we te veel en dam komt er bij mijn vriend ook te veel 'druk' op te liggen. We willen ook dat het leuk blijft;) . Bovendien is elke ook niet erg goed voor het zaad. Om de dag of 2 dagen is prima, het zaad blijft namelijk een paar dagen in je buik leven 

Wat leuk nieuwe meiden erbij! 
Wij maken het ook om de 3 dagen gezellig, dus proberen er steeds 2 dagen tussen te laten. Het moet ook leuk blijven en toch een beetje spontaan. Het zaad kan volgens mij tot 5 dagen blijven leven dus moet genoeg zijn zo.
Maar doe vooral wat goed voelt voor jullie, dat is het belangrijkste!

@SuusX ben heel benieuwd!! Ik gad duimen voor je
Gietje en Daniee XX Dankjewel voor jullie reacties. Ik was benieuwd. Ja elke dag vind ik ook te veel en wordt het er denk ook niet leuker op om de dag of 2 dagen is voor ons fijner.
Ik hoop in ieder geval dat mijn eisprong dan de 30e of 31e is en dat ik niet een te korte luteale fase heb of nog een te dunne baarmoederwand want dat kan door de borstvoeding nog wel eens. Maar ik ben deze week gestopt dus ik hoop dat dat nog uitmaakt en anders de volgende ronde in.

Terug
Bovenaan